jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 23 juli 2007 23:46


 


Imorse när jag skulle vakna så gick det jättesegt. Jag kom inte upp i tid alltså. Jag missade bussen precis och fick ta nästa. Ingen fara för jag fick in min tid som jag kom försent när jag jobbade över tjugo minuter och fick bort kön.


Vi är ett bra team i alla fall, eller hur?


Efter det var det en liten runda på Väla med L. och jag hittade faktist lite kläder. Jag bestämt mig för att inte inhandla några nya kläder i nästa månad, eftersom jag måste spara tills vi ska iväg.


Efter det var det hem och duscha och sen sticka direkt. Ā. kom och vi såg Disturbia.

OMG! Den var så hemsk. Bra hemsk! Det var länge sen jag kände mig så spänd under en skräckis. Men rekomenderar den starkt till alla som är into sådana filmer.


Jag tycker om när du rör dig!


Nu lyssnar jag på Bo Kaspers Orkester och ska alldeles strax sova. Jag är ledig imorgon och ska tvätta och lämna tillbaka en film som vi inte hann se!


Ha de gött!

Av ♥ Janni ♥ - 23 juli 2007 23:33


 


sen du försvann, har jag gått runt och spottat blod

sen du försvann, tror inte riktigt jag förstod

sen du försvann, har jag gråtit en flod

sen du försvann, sen du försvann


sen du försvann, har jag börjat förstå

sen du försvann, varför himlen gråter så

sen du försvann, kan jag bara titta på

sen du försvann, sen du försvann


sen du försvann, får jag inte någon ro

sen du försvann, har jag tappat all min tro

sen du försvann, har jag ingenstans att bo

sen du försvann, sen du försvann 


Av ♥ Janni ♥ - 23 juli 2007 23:04


I forgot to tell you, I love you

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards