jANNi    |♥|

Alla inlägg under juli 2007

Av ♥ Janni ♥ - 21 juli 2007 14:59



Wakin' up to find another day

The moon got lost again last night

But now the sun has finally had it’s say

I guess I feel alright



But it hurts when I think, when I let it sink in

It’s all over me

I'm lying here, in the dark

I’m watchin' you sleep, it hurts a lot



And all I know is

You’ve got to give me everything

And nothing less 'cause

You know I’d give you all of me



I’d give you everything that I am

I’m handin over everything that I’ve got

'Cause I wanna have a really true love

Don’t ever wanna have to go and give you up

Stay up 'til four in the morning and the tears are pouring

And I wanna make it worth the fight

But what have we been doing for all this time

Baby if we’re gonna do it come and do it right




All I wanted was to know I'm safe

Don’t wanna lose the love I found

Remember when you said that you would change

Don’t let me down

It’s not fair, how you are

I can’t be complete, can you give me more?


And all I know is

You’ve got to give me everything

And nothing less 'cause

You know I’d give you all of me



I’d give you everything that I am

I’m handin over everything that I’ve got

'Cause I wanna have a really true love

Don’t ever wanna have to go and give you up

Stay up 'til four in the morning and the tears are pouring

And I wanna make it worth the fight

But what have we been doing for all this time

Baby if we’re gonna do it come and do it right




Oh please, you know what I need (You know what I need)

Save all your lovin for me

We can’t escape the love


Give me everything that you have


And all I know is

You’ve got to give me everything

And nothing less 'cause

You know I’d give you all of me



I’d give you everything that I am

I’m handin over everything that I’ve got

'Cause I wanna have a really true love

Don’t ever wanna have to go and give you up

Stay up 'til four in the morning and the tears are pouring

And I wanna make it worth the fight

But what have we been doing for all this time

Baby if we’re gonna do it come and do it right





Av ♥ Janni ♥ - 20 juli 2007 18:16



Lollipop


Idag var det lite jobb men det var så slött så jag gick frivilligt. Det var inte ens så skoj att jobba faktiskt. Var svinhungrig så köpte bakad potato med räkor! Det var så jäklans gott! Men är jättemätt nu, spyr nästan!


Vi har nog kommit på rätt väg igen och det känns bra. Vet inte hur du känner, men hoppas du tycker som jag och att jag inte betett mig som "de andra". För jag bryr mig om dig och det vet du om! Tack, för att du har stöttat mig genom det här. Jag har känt mig så utanför dina ord och på det sätt som du berör mig länge nu, så det känns bra att få komma tillbaka till dig. TACK!

Ikväll blir det nog bara lite städning och inget att göra så har inte så bråttom hem.. kom på det nu.. ska ner och tvätta...


Av ♥ Janni ♥ - 19 juli 2007 23:42



Nu har jag röjt & städat och haft mig. Jag har kommit en bra bit på vägen. Nu vill jag bara ha all den space som finns i alkoven så jag kan tömma de sista lådorna in där och få hit min dator coh koppla in det riktiga internet.. Sen är det bara min dusch som fattas. *hahaha*


Blir galen på kissarna. De kommer numera in i alkoven när klädhållaren är flyttad [svårförklarat!!]! Orka skälla på dem, jaaaaaaaa! :D


Måste faktiskt sova nu för klockan är mycket! Måste upp tidigt och jubba, jubba, jubba! Ser fram emot en ledig helg däremot! Skönt.. vila upp sig inför festivalen! Yay!


Av ♥ Janni ♥ - 19 juli 2007 19:11





ღ           ღ           ღ     Paramore - Misery Business    ღ          ღ           ღ




Av ♥ Janni ♥ - 19 juli 2007 17:49



Okej, det är redan fredag helg imorgon! Jag jobbar iofs hela dagen och kvällen. Ingen bra tid, verkligen, och jag lovar det kommer vara stålande sol när jag jobbar. Men jag är ledig i helgen, men då ska det regna såklart!? Vet inte varför, men känner att jag faktiskt behöver detta. Jag har så mycket och tänka på och jag orkar inte ta tag i allt. Nu kom jag precis hem från gröningen, det var mer moln idag till och med! Gudarna gillar inte Sverige! Varför ska alltid solen komma när man är hemma.


I alla fall...


Var ute med min lilla honeybun runt huset och lite till och såg att V. var lite avundssjuk och ville också med. Han får ju inte egentligen, men han fik sig en liten runda i gräset här utanför. De gillar faktiskt att gå på promenad med mig i koppel. Tro det eller ej!


Nu ska jag diska och städa. Hade tänkt att jag skulle byta lakan, men! Då kom jag på att jag har bara ett lakan numera... hmm.. inte bokat någon tvättid heller. Så får ta med lite tvätt till Ödåkra och tvätta det där på lördag eller söndag. Är ju leeeeeeeeeedig! wohoooo!


Men nästa vecka ser ut såhär;

mån: 0845 - 16, tis: ledig, ons: 12-16, tors: 12-2030, fre: 12-2030, lör: 0830-17, sön: ledig, [men skulle jobbat 0830-17, fick som tur den tiden bortbytad. Tack Malin du är underbar!]


Veckan därpå innehåller bara en tid sen har jag vacation i fyra veckor. Såvida jag inte blir eländigt uttråkad och kommer och jobbar!


Av ♥ Janni ♥ - 19 juli 2007 12:25


Jag kommer ihåg när J. och jag såg denna filmen i början av året. Jag älskade den! Fast att den var på franska.



Piano


Orcherstre



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards