jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 3 augusti 2007 16:01



Igår vad jag på IKEA och köpte lite saker till mitt hem. Det blev fina saker som ljus och en tallrick till dem. Fixat upp mina gardiner, men fick inte loss den sista skvuven så de hänger lösa typ. Blev så sur så jag sket i dem och nöjer mig väl med att ha dem så. Bättre än inga!


I alla fall...


Efter det blev de pizza med mämmi och gud vad mätt jag blev, min mage växte kolosalt!? Vi åkte efter maten till väla och inkasserade lite stuff, kommer inte ihåg vad det var nu dock.


Det finns så mycket som jag saknar. Sättet du höll mig i dina armar. Sättet du pillade på mina öron. Kysste mig. Jag drömmer fortfarande om dig flera gånger i månaden! Det är så konstigt att leva utan dig nu efter att man hade bestämt sig för dig. Att inte ha dig vid min sida när jag var ledsen eller glad. Kommer inte höra ditt underbara skratt mer, inte heller din röst. Kommer inte känna den värme och omtanke som du utstrålar. Du anar inte hur ensam jag känner mig. Du...


Idag har jag hämtat mina brallor. Lagade! Yay! Sen kommer E.W och vi ska kolla på Kyle, Simpsons och förhoppningsvis Evan Almighty! Jag är sugen på candy i mängder!


Jag vet inte om jag skulle sova en halvtimme.. jo, ställer klockan så jag inte sover för länge!


See you guys later!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards