jANNi    |♥|

Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 8 augusti 2007 16:38


Sicket jäkla väder vi har, ena dagen sol andra regn. Idag har jag varit på Väla med E.W och köpte mig sex par trosor. Tror jag har fått en liten fetisch för panties.



Regn och åska, och jag som inte tycker om åskan. :(



Ikväll blir det film som gäller för hela slanten för jag ska se om jag hinner se Harry Potter innan klockan blir nio för då kommer den andra delen av den dära halvdana filmen som var igår och som är idag. Spännande!



Av ♥ Janni ♥ - 8 augusti 2007 16:14



Vad var det du såg igår natt

Du har nästan inga naglar kvar

Vad är det som tvingar dej att

Bita sönder dom du har spart


Och jag har ledsnat på att vänta

ärligt talat jag är trött

Du är TV-ögd, förändrad

du är gråtmild du ser rött


Jag har ledsnat på att vänta

på dom ständiga problemen med sömn

Behöver nån som behöver mej



Vad fick du se igår natt

Någonting du inte klarar av

Vad är det som tvingar dej att

tvinga mej att stanna kvar


Och jag har ledsnat på att vänta

ärligt talat jag är så trött

Du är TV-ögd, förändrad

du är gråtmild du ser rött


Jag har ledsnat på att vänta

på dom ständiga problemen med sömn

Behöver nån som behöver mej

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards