jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 16 augusti 2007 23:07

Tja!


Så, vad har lilla semester-Janni gjort idag då? INGENTING! Nu när mer än hälften av min semester har passerat känner jag av lite av jobbeångesten. Jag känner verkligen inte för att gå tillbaka till jobb och slita som ett djur bara för folk ska ha mat! Fan, verkligen inte!


Men i alla fall.. skulle lämna ett brev i dag och kom på det i sista minuten så cyklade till Maxi och lämnade det precis i tid, sen var jag inom Statoil. Var så jävla sugen på något med choklad i. Dock när jag skulle handla mina chocklad kakor [marabou mjölkchoklad och frukt & mandel] så hade jag inte tillräckligt med pengar. En vecka kvar till lön och jag kan inte handla mer mat. Hoppas jag klarar mig. Skulle inte få för mig att gå och fråga mamma. Hon gör redan för mycket för mig!


I alla fall...


Jacob bjöd mig på godiset idag, tusen tack! Men lite efter att jag hade kommit till macken så började ösa ner och blixtra. Så jag var tvungen att stanna ända till tio i sju! Då slutade regna och Jacob slutade då med [vilket flyt]. Han cyklade med mig hem och vi kramades hejdå.


In och äta! Jag var jättehungrig och det blev ännu en film. Nu har jag sett Hairspray, Cashback, The Reaping, I now pronounce you chuck & Larry och I think I love my wife. Har inte hunnit kolla färdigt på Fracture, Mr Bean och Number 23 ännu.


Men nu blir det sängen och IKEA-katalogen för min del. Har lite på gång här nu. Men vill inte avslöja något innan jag vet.


*kisskisshaj*





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards