jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 augusti 2007

Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2007 20:45

Av ♥ Janni ♥ - 26 augusti 2007 16:39

Tja!


Jag trodde jag skulle dö imorse när jag vaknade. Var likblek [vitare än jag till om med är!!] i ansiktet och så tänkte jag att ja, men då spyr jag. Sure, inte ett jävla piss kom ut. Typiskt. Så jag gick och la mig igen och J. sov vidare utan att ens märka något.


I alla fall...


Nog om mitt illamående och mer om det skitskojiga som hände igår. Kom hem till bejbi och där stod det en snygg halv nääääkkked kille. Andersson, hmm! ;) Carro höll på att dammsuga så jag plockade undan lite saker i köket och tog mig en cider och kollade på Americas Funniest Homevideos. När hon var klar så började vi snacka skvaller. Det känns man alltid har massor med skvaller på lager. Vi tänkte att vi skulle bränna en partyskiva, men istället så flyttade vi ut datorhögtalarna i vardagsrummet och spelade hög musik.


Spelade lite drick spel tills Axel kom och joinade oss. Jag fick ta på kredit eftersom mitt midjeskärp gjorde så jag inte kunde dricka för jag fick ett sånt tryck i bröstet. Drack lite vatten och pausade lite och mådde bättre efter en stund.


Vi sjöng en massa karaoke och ja, när det gäller Sarah, jag kan inte slå honom alltså!


Vi drog ner till Hampan och sen in till Tivoli, mycket dålig musik i Schlagerbaren må jag säga. Killen kunde inte hitta Nanne Grönwall. Yeah, right! Så när Axel bad sin polare att spela Elouise, tror ni inte att han gör det! Var inne i RnB rummet och dansade lite på scenen, fast det var ingen bra musik.


Nästa bra låt som spelades var ju såklart Lamour Toujours. Då ställde vi oss i fönstret och skakade asset. Det var najs! Tack gumman!



Trevligt att träffas! Kände seriöst inte igen dig med uppsatt hår.



Nu har jag käkat en panpizza och en färdigmiddag och känner mig fortfarande hungrig! Knäppt! Kollat på Vacancy och ska strax kolla på Wind Chill. Kissarna måste ligga hos mig. *hehe*



Tack!


pusshej!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards