jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 4 september 2007 23:55




[ATB] - Remix

[ATB] - Original


Vilken är bäst egentligen?

Av ♥ Janni ♥ - 4 september 2007 20:22

Tja!


Jag har verkligen gått och blivit sjuk. Cräp. jag satt och snorade på lektionen idag, gud vad jobbigt. Jag är verkligen utslagen också somnade nästan både ner till Lund och hem! Imorgon skulle jag jobbat tre timmar, men vilar hellre upp mig för att bli av med min feber.


Hoppas jag blir bättre, det känns lite orättvist.


Idag träffade jag älskligen min och vi fikade på Alexandra. Var extremt hungrig efter skolan så jag åt både en stor ciabatta och choklad tårta. Var så länge sedan vi fikade, eller ja, överhuvudtaget! Var så mysigt, och saftigt skvaller väntade.


Sitter och kollar på Idol, jag älskar verkligen att se när folk ska sjunga inför domarna. Speciellt de dumma djävlar som inte kan sjunga och verkligen insisterar på det.


Jag är verkligen sugen på något gott. Jag vet inte om jag ska åka till McDonalds, what to do...? Burger King kanske...?


pusspuss!

Av ♥ Janni ♥ - 4 september 2007 09:00

Tja!


Det känns som huvudet ska explodera, ögonen ploppa ut, halsen svider och inte nog med det så har jag näsan full med papper. Säger bara det... kul!


Idag ska jag ner till Lund kvittar vad. Jag måste. Om det hade varit jobb hade jag varit sjuk, skulle varit skitskoj om jag missar början och inte fattar sen.


Jag vill inte! Jag vill bara ligga i sängen och sova till klockan elva och gotta mig. Sen gå upp och ligga i soffan och glo på tv halva dagen och sen duscha för att jag fryser. Jag har faktiskt lite kall här. :(


*suck*


Pusshej!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards