jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 9 september 2007 22:00

Tja!


Igår när jag var hos älsklingen så fick jag lite fler bilder som hon hade tagit. Mig och söt-Axel.


[från två olika tillfällen, eller det kanske ni ser på våra kläder!]



Av ♥ Janni ♥ - 9 september 2007 17:08



This is why I can't stay beside you
The walls are closing in, I'm falling
This is why I can't be praying with you
The streets are filled with lies, I'm lonely

This is my heart, the time is out of reach I'm sinking
This is why I promised to be near you
But the time is set to be ending

I told you why, I'm a stranger inside
I told you why, why the palm of my hand are closing

This is why I can't stay beside you
The walls are closing in, Im falling
This is why I can't be praying with you
The streets are filled with lies, I'm lonely

How can I fail?
I have just to succeed
Running out of hope
It?s a time to believe
How can I fall
when I know what's in sight
Running out of hope, there's a time to forgive

Making me fall, This is why I can't stay with you
Making up for love, this is why I can't forget
Making up for all the ways I tried
Making up for love I'm running home for shelter

...

Av ♥ Janni ♥ - 9 september 2007 13:38


Nawe, såg på Idol precis och hörde denna låten. Kille som sjöng var bara sjutton och skitgo! Norrlänningarna är grymma!


Jag vet att jag inte är någon skönhet eller så
om du lämnar mig kan jag väl det förstå
för vad har jag ge dig som ingen annan har
jag är ingen särskild medans du är underbar

Aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där för mig som jag är där för dig
ge inte upp

Livet är en gåta du är gåtans svar
allt annat må försvinna om du blott stannar kvar
för också när jag tvivlar det känns som allt är slut
jag sjunker ner i hjälplöshet och inte hittar ut

Aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där (är där) för mig (för mig) som jag är där för dig
ge inte upp

När jag klantar mig
när jag sviker dig
när jag sabbar och förstör
var kvar ändå
tro för oss två för du vet vad jag än gör
ja vad jag än gör

Så aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där (är där) för mig (för mig) som jag är där för dig
ja jag är där för dig

Aldrig ska jag sluta älska dig
du är allt jag har och allt jag ber om
hoppas tror och vill att du ska hålla fast vid mig
att du är där (är där) för mig (för mig) som jag är där för dig
ge inte upp

Ge aldrig upp
Älskar dig så


Känner likadant.


Av ♥ Janni ♥ - 9 september 2007 11:41

Tja!


Igår jobbade jag. Vaknade tio och tog på mig linserna och borstade tänderna sen gick jag direkt till bussen. Var faktiskt skittrött, men klarade ändå att gå upp och åka iväg.


..... hade skiftet igen och jag tänkte bara oh, shiet! Men vi bråkade bara lite. 20 minuter in på passet fick jag en utskällning av en gubbe. Orka. Jag bara: "Ja, ja, nej, nej, såklart inte, mmm" etc.. det går in och ut direkt!


Efter jobbet var det hem och duscha. Hade inte någon aning om vad jag skulle ta på mig. Åkte hem och försökte hitta något. Gick inte så bra. Jennianne kom och vi gjorde oss i ordning och jag hittade till slut något att ta på mig.


Så åkte vi in till Carrobejbi och började skitsnacket om ..... till och med bejbi började prata dirty! Vi greppade mickarna efter ett ta och började släppa loss. Först ut var darlingJänni och jag det råkade bli, fångad av en stormvind! *grymt*


Anna-Lena, Britt-Marie, Eva, Jessica, Elizabeth ja och många fler namn blev nämnda igår kan jag säga. Men inte så svårt att lära sig ett namn tycker jag.


Det blev en massa karaoke och massa knäppa bilder :P Kommer senare I promise. Jag och Jenni fick med oss sovenirer hem också. Fina! Efter det drog vi till PL13 och lämnade av älsklingen hos sin älskling. Vi fick riktigt fina franska hälsningar. Flera gånger! ihhhh! Petters var nästa stopp för varsin hotdog och pucko! Ahhh, vilka puckon vi är Jänni! Samma med töntarna på bussen, ser jag e på Donken då vevar jag upp fingret igen! mouhahaha


Det var bara bussen hem och bingen. Ok, vi somnade inte förrän vi pratat massa skit. :D


"Hej jag heter Svetlana." "Tony, heter jag." Nilla säger Tony *hjärta* Svetlana. Ni skulle varit där, det var en kille som raggade på mig så sa Nilla att jag var polsk och hette Svetlana, dessutom kunde jag inte svenska. Tror ni inte kille börjar snacka polska! Jag ville bara därifrån direkt. :S

Nu blir det idol och chips! :P kanske film senare.



TACK längtar tills du är 20! Då river vi stället!


pussis!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards