jANNi    |♥|

Alla inlägg den 10 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 10 september 2007 20:18


Måste bara säga att reklamen för viasat tv har låten Muse - Starlight! Fett!


En till bra låt är Plug In Baby.



I've exposed your lies
Baby
The underneath's no big surprise
Now it's time for changing
And cleansing everything to forget your love

My plug in baby
Crucifies my enemies
When I'm tired of giving
My plug in baby
In unbroken virgin realities
Is tired of living

Don't confuse
Baby your gonna lose
Your own game
Change me
Replace the envying
To forget your love

My plug in baby
Crucifies my enemies
When I'm tired of giving
My plug in baby
In unbroken virgin realities
Is tired of living


And I've seen your loving
Mine is gone

And I've been in trouble
wooaahhhh

Av ♥ Janni ♥ - 10 september 2007 20:00

Tja!


Såg att Dexter ska börja gå på sexan! wohoo, då slipper jag ladda hem det!


byebye!

Av ♥ Janni ♥ - 10 september 2007 19:34

Tja!


Idag var det jobb, hela dagen. Har precis kommit hem efter en lång och väldigt tradig dag på jobbet. Fick fixat bort den sista söndagen denna månad så hädanefter ska jag inte behöva jobba någon söndag alls. YAY! Det är lätt det bästa som finns just nu!


På jobbet fick jag ont i höften och i höger sidan av midjan, inte jag veta vad det är för något. Men jag villa det gå bort liksom!


Nu så blir det läxor för hela slanten och möjligtvis något på tivi om det skulle gå för sig. Längtar till imorn så jag kan ladda hem Kyle! wohoo! Sen blir det skola och sen hem. Tycker det är mycket mysigt att åka tåg. Speciellt i skåne.


Imorn by the way måste ni bara kolla på Idol. Richard Persson från McDonalds Väla Express [!] har sökt och vi alla hoppas att de visar honom på tivi. "Han är en sådan person som de skulle tänka sig visa på tv." Enligt Sandra.


Så, what else? Jag måste klacka och mina stövlar så de går att använda vintern 07/08. Viktigt! Aj also need to köpa linsvätska.


Jag är lite sugen på kladdkaka eller popkorn och cola i mängder, man kanske skulle göra en deal med sig själv om att inte dricka läsk. Men jag vet att jag inte klarar av det eftersom jag omger mig med sodavand på jobbet hela dagarna.


Let's see whats on the tivi...? Sådär då var min tivikväll planerad. Fram till åtta blir det Vänner, Simpsons och till sist klockan nio CSI.


Aj want a Brownie! :(


pusshej, hörs sen!










Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards