jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 11 september 2007 21:16

Tja!


Uscha, vilken skallebank jag har fått. Jag tog en tablett, men den inte villa fungera!


Jag har varit en snabb runda på Maxi för jag var svinhungrig när jag kom hem. Bara hem in och kissa mata kattorna och sen cylla iväg direkt. Tog inte så lång tid, men jag glömde handla Ben & Jerrys. Wääääääää! Kvällsmaten bestod av färdig kyckling och potatissallad. Mums!


Jag pratar tydligen dålig svenska, det sa Martin idag i varje fall. Då sa jag att hela min familj pratar så på grund av min far. Han har förgiftat oss, den madmannen!


I alla fall...


Jag kom ner och vi började gå igenom läxan och vi hade meget meget deiligt må jeg indrömme! Titta, börjar redan få flyt. Jag vill helst inte säga att jag redan kan danska till mina klasskamrater som by the way är hur goa som helst.


Jag hade sällskap med Mattias ner till tåget, han sa "Du behöver ju inte komma när vi ska lära oss att prata, du kan ju redan!" Då sa jag att jag har glömt hur man pratade eftersom jag inte pratat på flera år. Except @ wörk! Jävla dumma danskar! *grrrr*


Både ner till Lund och hem började jag nästan gråta. Gud, vad jag saknar dig ibland. Jag vet inte var jag ska ta mig till snart. Saknar du mig någongång?


Om man kanske skulle läsa lite danska för jag jobbar 1130-2030 imorgon och sen hinner jag inte.


over and out.




Av ♥ Janni ♥ - 11 september 2007 20:53



Jag är så stolt över dig


Richard Persson!


Av ♥ Janni ♥ - 11 september 2007 12:20

Tja!


Idag känner jag verkligen inte för att sätta mig på tåget och sitta i Lund till klockan fem. Jag hinner inte skriva in mig heller, så vet inte när jag ska hinna med det. Vill inte!

Ska strax åka. Bläää.


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards