jANNi    |♥|

Alla inlägg den 15 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2007 22:22

Tja!


Kollade på bilderna nu, urk vilka knasbilder! Inte några bra så plockade bara ut de som inte såg så hemska ut. ihhh!


Jag trodde inte jag skulle klara av att jobba idag, sa jag till Sandra. Att gå in i frysen tog ju tjugo år och en fredag! Jag mådde verkligen pyton. Men det gick. Dock mycket folk. Men bra personal att umgås med när man är bakis.

Efter jobbet gick jag och Jäänni och fikade. Blåbärspaj.. fast både hon och jag mådde rätt illa efteråt! *haha*


Nu håller jag på att läsa min bok, måste, måste hinna läsa klart den! Tack mamma!


Sen en sak, igår blev bland annat fyra väskor snodda på The Tivoli! Ta hand om er tjejer! Och till era djävlar... Ta inte något som inte tillhör er! Era skithögar. Carolajnis mobil och plånbok blev stulet igår! Urk!


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 15 september 2007 18:17

Tja!


Igår blev.... fucked up! Jäänni kom till mig efter lite rundkörningar och bortkörningar. Till sist! Vi började direkt och det var så najs, tror det var lite mycket dricka på för kort tid eftersom senare på kvällen steg det till huvudet. Väl hemma efter ville jag släppa upp allt igen. Men nej, tyvärr inte spy. Samma i morse.


Jag kom inte in på Tivoli eftersom för ovanlighetens skull hade jag glömt mitt leg hemma. Första gången för något. Eftersom jag hade öppning idag så bestämde jag mig för att åka hem och sova. Jag gav jag Jäänni ett av mina busskort så hon kunde komma hem till mig senare.


Men det gjorde hon inte. Hon hade ringt, men jag har inget missat samtal! Bra! Shiet, vilken kväll och det var inte positivt menat! Gud, vad dåligt samvete jag har!


Jag skäms...


Nu måste jag hem, somnade visst på soffan med mamma här och nu ska jag ta "sista" bussen hem. Trötter!


Tack för igår bejbi eller ja, innan Tivoli i alla fall.


Blir det någon film ikväll eller?


pusshej!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards