jANNi    |♥|

Alla inlägg den 18 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 18 september 2007 22:22


Fucking

Miss

You!

Av ♥ Janni ♥ - 18 september 2007 21:28

Tja!


Okej, jag har redan konstaterat att det inte är min dag idag. Idag gick jag upp klockan halv tio och började läsa. Åt frukost och gjorde mig i ordning. Axel hämtade mig och vi stack till Väla och fick sällskap av Nilla. Vi käkade lunch och sen kommer skvallret. Nilla och hennes Lennart hade sex inne på Gina Tricot, Team Sportia och Stadium. Inne på stadium skämdes jag och Axel så vi gick bort. Hela provhytten vinglade och där var folk i hytten bredvid! :O


Nej, minsann det är inte min grej. Sorry Axel! ;)


De stack hem och jag skulle jobba, usch, vad tradigt det var. Men som tur var kom Jäänni och Elle och trakasserade mig! Gud, inga bra bilder. Jag är verkligen inte het i mina arbetskläder. De tackade för maten! Varsågod ladies!


Nu är jag hemma och måste läsa vidare på den fördjärvade bokjäveln! Så måste rusa!


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 18 september 2007 12:13


Skaka asset, flickor!

Av ♥ Janni ♥ - 18 september 2007 11:11


For seks måneder siden.


"It ain't my luckyday today."

Av ♥ Janni ♥ - 18 september 2007 10:07

Tja!


Idag är jag verkligen trötter. Vill sova bort hela dagen. Sen små regnar det hela tiden och det gör inte mig mycket piggare. [dega]


Men näe, ska jobba klockan fem och har massor att läsa idag. Samtidigt vill jag ligga och mysa hela dagen, men någon annan.


Nu blir det frukost, har lagt in kryddeboller så strax. Jag är så trött att jag inte orkar skriva. Läser lite då.


Hörs senare!


Musik: Keane - Bedshaped


pusshej!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards