jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 22:41


Oh, Carolajni skickade lite låtar på msn och fick hem Backstreet Boys, jävlar vad jag blev nostalgisk! Måste ju erkänna att jag till och med har sett dem i Göteborg den 5:e augusti 1999. Hur fan man kan komma ihåg datumet på så rak arm det vet jag fan inte!


Musik: Backtreet Boys - Everybody

Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 22:22



Ajm gånna vin tis tajm Axel! yeah! Så passa dig, jag kan bli farlig...


Inga pojkar sover
Hon finns i alla rum
I luften hon andas
hennes kyss på deras mun
De smyger runt hennes port
med hennes bild i fickan
De e hjältarna i filmen,
hon e flickan
De ropar hennes namn fast ingen hör
Och stjärnorna sjunger i kör

Hon går förbi mitt hus,
jag följer varje steg hon tar
Hon försvinner runt hörnet,
och sen finns bara längtan kvar
De säger att hon lever ensam
och kanske vill hon ha det så
Men om hon lärde känna mig,
skulle det ändra nåt då?

Jag står i hennes port
Hör hjärtat slå
jag går fram till hennes dörr och ringer på
åh, kom ut ikväll

Åh Sarah, kom ut ikväll
jag väntar i hörnet vid 7-eleven
Sarah, du är mer än jag förstår
ta på dig jackan, så går vi ut och går

Hon är vild som vinden
Hon är varm som en sommarnatt
I hennes ögon glittrar
en outtömlig skatt
Det finns inget jag inte skulle göra
för att ha henne här
Jag tar emot då månen faller
Jag lovar och svär

Jag går fram till hennes dörr och ringer på
på andra sidan börjar hon att gå
åh, kom ut ikväll...

Åh Sarah, kom ut ikväll
jag väntar i hörnet vid 7-eleven
Sarah, du är mer än jag förstår
ta på dig jackan, så går vi ut och går

Kom ut, kom ut,
Kom ut ikväll...


[Mauro Scocco - Sarah]

Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 21:27

Tja!


Idag städade jag för fullt och rent blev det minsann. Sen åkte jag till jobbet och jobbade i fyra timmar drygt. Roligt folk idag faktiskt, länge sedan jag jobbade med Felle. Sandra J väntade på Carolin som slutade åtta! Hon var och shoppade med darling tidigare under dagen och de kom och jag bjöd på en stoooooor glass var.


Sen när vi slutade tog jag bussen hem och ja, nu sitter jag här. Tänkte plugga lite och mysa framför tivin. Annars har det inte varit någon sån där händelserik dag tyvärr. 


Ska ut på lördag, eller ja, hemmafest blir det. Med en massa karaoke och kanske annat? ;) Helgen därpå blir det kanske både fredag och lördag. Felle och jag öppnar på lördagen så då ville hon ut. Hon blir inte bakis heller, men snacka om att jag kan åka på det rejält! Får tänka lite till om det är värt det med tanke på vad som hände förra helgen! *tihi*


På lördagen då den 29:e kommer Rikard upp och då blir det kanske fest, har inte fått ihop folk för vissa kan inte umgås med varandra och andra jobbar. Hmmm! Hoppa över det överhuvudtaget kanske?


Näe, boken kallar!


Musik: The Spinto Band - Oh Mandy



pusspuss!



Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 12:59


[Rihanna feat. Chris Brown - Cinderella]

[Timbaland feat. One Republic - The Way I Are]

Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 12:34

Tja!


Känns väldigt skönt just nu har varit ledig hela morgonen. Sitter och glor på tv och har gjort det ända tills nu. Tänkte att jag skulle göra mig i ordning för jobb. Jag ska sätta på lite musik för jag känner för att komma igång med dagen ordentligt!


MTV: Kylie Minogue - Red Blooded Woman


pusshej!

Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 00:24


Jag bara sitter och lyssnar på riktigt skön papparock. Pappa med definition på min pappa då. Sånna där män från 60-talet.


Gary Moore är ju min favorit. The Loner är dock den bästa!


Tack och hej leverpastej!



Av ♥ Janni ♥ - 20 september 2007 00:07


Wer zu Lebzeit gut auf Erden
wird nach dem Tod ein Engel werden
den Blick gen Himmel fragst du dann
warum man sie nicht sehen kann

Erst wenn die Wolken schlafengehen
kann man uns am Himmel sehen
wir haben Angst und sind allein

Gott weiss ich will kein Engel sein

Sie leben hinterm Sonnenschein
getrennt von uns unendlich weit
sie müssen sich an Sterne krallen
[ganz fest]
damit sie nicht vom Himmel fallen

Erst wenn die Wolken schlafengehen
kann man uns am Himmel sehen
wir haben Angst und sind allein

Gott weiss ich will kein Engel sein

Gott weiss ich will kein Engel sein

Erst wenn die Wolken schlafengehen
kann man uns am Himmel sehen
wir haben Angst und sind allein

Gott weiss ich will kein Engel sein

Gott weiss ich will kein Engel sein


[Rammstein - Engel] [Gregorian - Engel]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards