jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 21 september 2007 20:25

Tja!


Hemma efter en tillsynes lång dag utan innehåll. Alla ska fan ut idag! Jag är så djävla sugen. Bjuden på två fester ena i LA och andra i stan tror jag. Om jag så väl hade varit ledig imorn ja klart! :D


Nu hade jag tänkt att läsa lite bok och plugga på lite allmänt det som vi har läst. Men vi vet ju alla hur det blir med det. Det har aldrig varit roligare att städa när man ska plugga! :P


Annars då? Ja, har inte mycket mer att säga än festa lugn gott folk och må nu superäckligt imorn! *mouhaha*


Musik: Röyksopp - Only This Moment


pusshej!





Av ♥ Janni ♥ - 21 september 2007 12:16

Tja!


Så nu ska jag strax hasa mig ner till Lund för sista gången denna veckan. "Alla" som jag känner ska tydligen ut idag. men inte jag! :( Hoppas ni mår bra imorn! *ihhh*


Sen ska jag hem och bra droppa skolböckerna och dra till ikea med Axel, han ska tydligen köpa bestick. Jag vill helst inte veta vad han äter med nu. *haha*


Får väl passa på att gå inom systemet med och handla lite boose! Ska säga hej till darling också innan jag åker him igen.


Vince hoppade upp på hällen efter jag hade stekt ägg. Ajaj! Han pep snabbt ner igen. Nawe, slicka tassen!


Musik: Pakito - Living On Video [Extended Mix]


Inget annat viktigt på hjärtat!


pusshej!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards