jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 23 september 2007 23:37




I hurt myself today
to see if i still feel.
I focus on the pain,
the only thing thats real.

The needle tears a hole;
the old familiar sting,
try to kill it all away,
but I remember everything.

what have I become,
my sweetest friend?
Everyone i know,
goes away in the end,

and you could have it all:
my empire of dirt,
I will let you down,
I will make you hurt.

I wear this crown of thorns
upon my liars chair:
full of broken thoughts,
I cannot repair.

Beneath the stains of time,
the feelings dissapear.
You are someone else,
I am still right here.

What have I become,
my sweetest friend?
Everyone I know,
goes away in the end,

and you could have it all:
my empire of dirt.
I will let you down,
I will make you hurt.

If I could start again,
a million miles away,
I will keep myself,
I would find a way

[Johnny Cash - Hurt]

Av ♥ Janni ♥ - 23 september 2007 20:33

Tja!


Idag mådde jag inte kardemumma alltså. Skulle nog slutat dricka klockan elva som Axel gjorde.


I alla fall...


Igår var jag ju inte sugen på att gå ut. Men bejbi sa att hon hade en överraskning till mig. Jag satt på bussen och funderade mycket på vad det kunde varit. Hon hade köpt schlagerskivan! YAAAAY! Direkt in med skivan och sjunga Nanne Grönwall! "Ja, kom och håll om mig, släpp inte taget om mig. Är så förhäxad av dig. Oh, jag vill ha dig. Kom och håll om mig nu."


Fast den var väldigt ansträngande att sjunga faktiskt. Det var många andra låtar några andra favoriter var After Dark, Lena PH och Carola.


Fick reda på att Bibbi hade avlidit! Det senaste tillskottet i Carros familj. Det lilla undebara marsvinet levde inte länge. Rest in peace!


Vi sjöng och spelade spel och snackade mycket skit om allt och alla. Including you! *poke poke*


Vi drog till Hampan och skulle inte druckit den cidern där alltså! Den var den sista droppen som svämmade över bägaren.


Jag ville att Axel skulle kommit, men han var i Lund. Där missade han något vill jag lova. Jag fick i alla fall hem honom med sista tåget och vi träffades på knutan och begav hos hem till Carro igen för efterfest.


När samtalet övergick till rumpsex och annat äckligt så blev jag förnärmad och ville gå hem. Kunde inte höra ett enda ord som kom ur munnen på killen som satt bredvid mig och Axel. När jag gick kommer Axel till mig och säger "Ska vi gå nu?"


Jaja, vi gick och la oss och huvudet kändes som en karusell. Det var inte så skoj! Och när jag vaknade imorse var linserna fastklistrade och en knirrande datorstol knirrade! Fläkten i köket var det värsta, när jag hörde den förta gången tänkte jag att jag inte skulle kunna somna. Men det gick mycket bra!


Idag har det blivit skräckfilm [helt cp] och pizza med mycket vitlöksås! Mumma! Tack för pizzan.


Imorgon blir det skola till drygt sex. Lite tradigt, men vi ska kolla på Nordkraft. Så lika bra att stanna kvar och se den för att få ihop boken. Har inte läst klart den sista delen, men ska läsa så mycket som möjligt även om jag inte måste.


Nu är det parlamentet som kallar!


pusshej!







Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards