jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 26 september 2007 22:00

Tja!


Idag har man varit nere i Lund och vi pratade lite om filmen. Ingen tyckte särskilt mycket om den. Annars var det väl rätt lätt som vanligt. Inget nytt tycker jag. Danska I är  väldigt lätt, hoppas det blir lite mer utmaning på Danska II.


På fredag ska vi träffas klockan 10:00. Så vi går igenom en gammal tenta och eventuella frågor. Lunchar och sen forsätter vi. Jag hade tänkt att gå och skriva in mig då också. Lena och Martin ska nog också det, blir nog närmast möjliga. Vill bara får räkningen betald så blir allt perfekt... tror jag.


Idag när jag var ute och gick med Maja så var där en söt liten flicka som kom och frågade om hon fick klappa Maja. Självklart sa jag! Maja, var ju rädd som vanligt. Mina katter gillar inte nya människor, utom Jäänni och Arvid på något konstigt vänster. Kanske bara för de själva har/haft katt.


Idag ringde mamma mig när jag var på tåget --> ingen sändning. I skolan --> upptagen. Sen på rasten så ringde jag tillbaka. Det visade sig att de skulle komma med pizza till mig på kvällen. Så det var ju najs, tackar inte nej till gratis mat! *ihhh* Jag bjöd på lite kaffe i alla fall... :D


Så nu sitter jag här lite sådr halvuttråkad, men vill inte plugga heller. Ska kanske diska eller dammsuga. Nej,börjar redan hitta på ursäkter för att inte jag ska ta fram bögerne. Äh, måste fixa fram lite danska bokstäver.


Musik: Maroon 5 - Wake Up Call


pussis!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards