jANNi    |♥|

Alla inlägg den 27 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 27 september 2007 23:23

Tja!


Idag var det då jobbet som gällde, mest. Fast innan gjorde Axel mig sällskap för varsin halvgod baguette på torget vid Dunkers. Mycket givande samtal! Äh, du är ingen alkolist! *puss*


Nu sprang jag bara snabbt in och pillade av mig linser och grejerna som man har i fejjan. Sminket det vill säga.


Blir strax Sex & the city för min del och katterna som håller på att nästan få elva rycket! Internet har rykt två gånger redan.


Jag pallade inte åka in till Axel ikväll, det får bli i helgen eftersom vi både måste plugga och ta det lugnt. Jag var lite trött nu efter jobbet och ska ner till banken imorn bitti och banka på dörren som alla pensionärerna gör på ICA. Sen ner till Lund och plugga röven av mig typ. Sen hem och duscha, hem och käka och handla mat! Har inte hunnit det ännu! Var tar tiden vägen? 


Annars har det varit en okej dag. Mycket kul på jobbet. Jäänni satt hos hos hela kvällen och fotade oss. Vi finns dokumenterade på "Fejjan" om någon vill se. Me love you! <3


puss!

Av ♥ Janni ♥ - 27 september 2007 13:36
Av ♥ Janni ♥ - 27 september 2007 11:34

Tja!


Gud, jag sover för länge! No more sleep for me. Idag blir det jobb i eftermiddag. Längtar inte, Jäänni kommer och hälsar på så det är ju något positivt.


Igår när jag satt på tåget hem var där en riktigt het kille, men nackdelen var att han såg två år yngre ut än mig och dels att han tog mig på näsan! Seriöst! Jag blev så chockad att jag inte visste vad jag skulle göra. Ni vet, precis som när man får en fluga i ansiktet och liksom viftar bort helst frenetiskt. Sen vågade jag inte kolla på honom under hela resan. Stirrade bara ut ur fönstret hela vägen hem. [pinsamt!]


Måste käka något innan jag börjar jobba. Drar nog med Axel tror jag. Börjar redan bli lite hungrig.


pussis!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards