jANNi    |♥|

Alla inlägg den 29 september 2007

Av ♥ Janni ♥ - 29 september 2007 22:01

Tja!


Igår... vad hände igår... hmm...? Måste långt bak och rota i huvudet! Oh, där var det! ;)


Just det. Jag var i Lund från elva till fyra för att vi gick igenom en provtenta. Det gick inte så bra. Jag fick värsta ångesten över att jag inte kunde. Jag bara satt där som ett fån och tänkte över varför jag inte öppnat boken innan. Så vi ska träffas på ons nästa vecka kl tio och plugga igen. Man blir allvarligt seg efter plugget, så man sitter och halvsover på lektionen.


Vi var och lunchade på Valvet. Thailänsk pizzeria [?], men det var mycket gott, men lite för mycket ananas. "Du tycker inte om ananas va, Janni?" - Lena, frågade mig efter maten. "Nej, det är inte min starka sida precis." Jag blir lite hungrig över att sitta här och tänka på mat. Men ska inte äta. Åt lite rester av pizzan från häromdagen. Vitlöksrapar!


Så efter skolan var det "hem" och duscha sen upp på Väla för att min chef tydligen hade ringt mig och skulle kolla så att jag verkligen kom på jobbet idag [lördag]. Det hade varit lite "strul" med schemat.


Åt lite gratis mat [tack Jäännidarling!] sen så var det hem och släppa grejerna. Då var det ju tänkt att jag skulle vara hemma och plugga resten av kvällen, men så trött som jag var efter en hel dag i Lund och en provtenta så kände jag inte för det alls.


Så jag drog ner till stan och hem till Axel och vi checkade lite på Idol. Vi missade ju vem som åkte ur eftersom Bad Boys började på danska tvåan tror jag det var. "Oh, Bad Boys måste vi alltså bara se." "Neej, inte med danska undertexter!" - Ja, det var ju såklart Axel som bara var tvungen att klämma ur sig en dum kommentar. Jag tycker bara det är bra, även om jag inte kunde läsa för texten var alldeles för liten och tv:n alldeles för långt borta. Men, ändå. Bra för mig! :D


Kom hem väldigt sent, klockan blev nog två innan jag låg och pömsade sött. Men skulle ju upp halv åtta idag så kunde inte stanna. Ville bara somna, men kunde.inte.somna fick.inte.somna.


Fick fem timmars sömn och inte utvilad. Kände mig som ett monster på bussen. Såg säkert ut som ett också!

Men jag kom till jobb och det är lika roligt att öppna med Felle. Hon är alltid så himlans glad, och får mig till att skratta högt! Samma med Emma, som efter ett försök att blondera luggen igår såg ut som en stoppskylt! *kramkram*


Det var extremt mycket på jobbet idag, men vi var typ tolv personer. Vi hade fått in en hel hög med extra personal och jag var rastavlösare. Den mest lata positionen man kan ha på hela jobbet. Fast jag kommer nog har träningsvärk eftersom jag tog varorna som inte var lite heller. Lyft upp, lyft ner, lyft både höger och vänster! Kött väger my friends.


Och nu har jag äntligen handlat lite. Fast eftersom jag tog bussen hem så blev det bara två kassar. Endast nödvändigheter!


Nu sitter jag här och pausar från pluggandet. Jag har inte kommit så långt. Jag har märkt upp hela kompendiumet med rosa små post-it-lappar så nu blir det i varje fall lättare att hitta saker. Vi hade lite navigeringsproblem med det igår i skolan.


Ska plugga ytterst lite till. Men ska pela ut linser först. Klister! Ni får ha det så bra och softa lugnt!


pussis!

Av ♥ Janni ♥ - 29 september 2007 18:02


 




[Anthony And The Johnsons - Atrocities]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards