jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 3 oktober 2007 23:25

Tja!


Jaha, då sitter jag här och läser lite halft och stirrar på klockan hela tiden. Väntar på att Sex & The City ska börja så kollar på när det ska börja. 00:05! Orka!


Idag försov jag mig när jag skulle till Lund. Typiskt. Som tur är var det inte lektionen som jag kom försent till. Jag kom lagom till lunch och satte i mig två baguetter. Men gott var det fan!


Japp, så pratade vi lite under maten och så kom jag och Lundberg att tänka på att vi inte skrivit in oss ännu. Fan, vad jag glömmer alltså! Så tjugo i två sprang vi omkring och letade efter studentguiden som ingen verkade ha. Så tio fann vi en dator där vi skulle kolla vilka nationer som hade öppet och tio i såg vi att Malmönation var öppen till två. SPRING! Det gjorde vi också, länge kändes det som. Våra ben gick i sönder och hjärtat hoppade fan ur bröstet på mig. Att springa i högklackat är en bedrift pojkar! Om ni bara visste.


Sen kom vi inspringades där då 13:57 och skrek "är det här man skriver in sig?" Både Lundberg och jag började strippa och jag tror de stirrade lite knepigt på oss. Lökigt värre fan! Efter det gick vi lungt tillbaka, helt tillfredsställda och svettiga. Det blev en Cola och toaletten för oss båda! *namnam*


Men vi hann!


Jahapp, lite genomgång av tentan och sen var det hem igen! Tåget blev lite sent, men kom in typ fem över fem och fyllde på det jävla dyra busskortet! Måste beklaga mig lite! Sen kom Jãnni och nästan halvskrämde mig! Lajni gjorde fan det också, till och med gått och blitt brownii. Där ser man, meget flot!


Nåja, vi gick till apollo, fritidsresor och resia... Mycket att tänka på och vi blev helt fundersamma och lite deppiga nästan! Sen efter det gick vi runder och yrade och sen åkte jag hem.


Jag gick ut med katterna, som de kan gapa och skrika.. ni anar inte! I alla fall, satte mig direkt med semesterplanerna och började planera. Det blev ju bra till slut. Vi har inte bokat ännu, men kommit på vart det bär av till. Lanzarote. Igen, okej.. sist jag var där var det både på andra grunder och andra omständigheter. Kommer inte sakna dig så jag inte kunde somna om kvällarna denna gången. Men massor av sprit, det råkar vara så att det är all inclusive. Vadå soft! 24/7 krök!


Så, lite läsande och sen tivi!


Aj miss jo bejbihun Jãnni! <3


pussis!





Av ♥ Janni ♥ - 2 oktober 2007 23:41


I mitt horoskop stod det "Put the past behind you and try to have some fun!"



Av ♥ Janni ♥ - 2 oktober 2007 14:38



[Sexyback (Randy Boyer's Dirty Sex Club Mix)]

Av ♥ Janni ♥ - 2 oktober 2007 13:26


Jag blir så jävla arg och ledsen, som om något river i bröstet på mig. Jag blir så frusterad att jag vill slå handen i väggen eller bordet! Jag vill bara skrika så högt att du hör hur ont jag har! Jag är så arg på mig, men framförallt på dig. Jag vet inte vad fan jag ska ta mig till nu! Helvetes jävla skitröv!


Vad ska man göra när ilskan och avundsjukan tar över. I never act on it. jag låter det bara sjuda tills det inte går mer och då råkar någon riktigt illa ut.


Förlåt om jag svär, men jag är för tusan riktigt pist off.


[Portishead - Give Me A Reason To Love You



F I T T A!



Av ♥ Janni ♥ - 2 oktober 2007 12:52

Tja!


Nu är jag inte glad. Jag är väldigt nedstämd och ledsen. Inatt drömde jag. Jag drömde att vi blev tillsammans igen och jag har aldrig varit lyckligare. Det var första gången som jag kände mig lycklig på jag vet inte hur länge. Jag har inte sett dig på evigheter. Jag minns när vi träffades och jag drömde om dig varje natt i nästan ett år. Det blev en vardagsrutin, men sen slutade det. Och det började när vi inte var vi mer. Har inte drömt om dig på ett bra tag, men nu börjar det. Det är fan inte roligt att vara så glad och sen vakna upp och du inte ligger bredvid mig. Jag har fortfarande inte vant mig!


Jag fattar det inte, varför det är såhär. Det har inte varit svårt förr. Vad är det för fel på mig? Varför är du så jävla speciell. Varför kan jag inte sluta älska dig! Fatta att det är jobbigt! Jag vill inte mer. Fatta.


Det är fan inte min dag någon dag! Bättre om jag bara hade slutat existera. Vill inte tänka så, men jag pallar fan inte detta mer. Jag blir så trött inuti.


[Shivaree - Goodnight Moon]


[U2 - Unchained Melody]


Oh, fuck me!

Av ♥ Janni ♥ - 2 oktober 2007 12:46


In your room
Where time stands still
Or moves at your will
Will you let the morning come soon
Or will you leave me lying here
In your favourite darkness
Your favourite half-light
Your favourite consciousness
Your favourite slave

In your room
Where souls disappear
Only you exist here
Will you lead me to your armchair
Or leave me lying here
Your favourite innocence
Your favourite prize
Your favourite smile
Your favourite slave

I'm hanging on your words
Living on your breath
Feeling with your skin
Will I always be here

In your room
Your burning eyes
Cause flames to arise
Will you let the fire die down soon
Or will I always be here
Your favourite passion
Your favourite game
Your favourite mirror
Your favourite slave

I'm hanging on your words
Living on your breath
Feeling with your skin
Will I always be here

Will I always be here

[Depeche Mode - In Your Room]


Av ♥ Janni ♥ - 2 oktober 2007 11:22


Bad day, looking for a way,
home, looking for the great escape.
Gets in his car and drives away,
far from all the things that we are.
Puts on a smile and breathes it in
and breathes it out, he says,
bye bye bye to all of the noise.
Oh, he says, bye bye bye to all of the noise.

Doo doo doo doo doo noo noo
Doo doo doo doo doo noo noo noo noo
Doo doo doo doo doo doo doo
Doo doo doo doo doo doo noo noo noo

Hey child, things are looking down.
That’s okay, you don’t need to win anyways.
Don’t be afraid, just eat up all the gray
and it will fade all away.
Don’t let yourself fall down.

Doo doo doo doo doo noo noo
Doo doo doo doo doo noo noo noo noo
Doo doo doo doo doo doo doo
Doo doo doo doo doo doo noo noo noo

Bad day, looking for the great escape.
He says, bad day, looking for the great escape.
On a bad day, looking for the great escape,
the great escape.


[Patrick Watson - The Great Escape]

Av ♥ Janni ♥ - 1 oktober 2007 23:58

  Tja!


Nu har Jãnni åkt himm och vi har suttit och tittat och planerat i över två timmar. Ont i ballarna! Ajaj!


Vi blev så förvirrade att vi måste åka till Ving imorgon och kolla för säkerhetsskull med någon där ute hur det ligger till. Men bort härifrån ska jag.


Vi kollade på Se upp får dårarna. Den var faktiskt mycket bra, väldigt underhållande. Skrattade mycket under filmen och efter. Vi var nog väldigt trötta båda två.


"Vem fan vill bo i Kohage?" sa Jãnni, lite smått skrattande. "Hellre Kohage än Älgsta!" sa jag. Ja, måste jag säga att båda började asflabba. Säger det. Vi var verkligen trötta. Så kallar sängen. Oh ja, en mjuk skön säng! Drömma mig bort!


Tror ni inte jag har köpt tre par skor till! Fast fick ju ett par gratis. Fast fett sexiga är de. Ett par stövlar med värsta rosetten på. "Fan vad sexig jag känner mig!" sa Jãnni. Och två pumps, ett par svarta och ett par röda. Näääjs. Men ska inte byta tillbakamina converse ändå! Tänker behålla dem trots allt.


Vad tycker ni, har jag köpt för många skor nu?


Musik: Nernia Pallot - Sophia


pussis!






Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards