jANNi    |♥|

Alla inlägg under oktober 2007

Av ♥ Janni ♥ - 28 oktober 2007 19:16


Vart du än ville gå
Så följde jag med dig
Jag var tärnan i ditt släp
Din livegna lakej

Vart du än ville gå
Jag satte allt på spel
För dig gjorde jag allting fel


------------------------------------------------------------------


[Kent - Månadens Erbjudande]



Av ♥ Janni ♥ - 28 oktober 2007 12:00



En gång i en framtid ska
jag glömma
hur otäckt långt jag var beredd att
i din närhet gå
Jag upprepar ett löjligt
gammalt mantra
Jag ser mig aldrig om
jag ser mig aldrig om...

Av ♥ Janni ♥ - 28 oktober 2007 00:20


I can't hold on to me

Wonder what's wrong with me

Av ♥ Janni ♥ - 28 oktober 2007 00:00

Tja!


Idag var det jubb. Tråkigt, men jättebra stängning med tanke på den sputande kranen. Det sprutade verkligen mycket. Lite halv panik fick vi innan vi visste hur man sätngde av vattnet i den! {plåster!?}


Sen var det hem, duscha och bio som gällde. Vi var och åt på City Wok, mums... :) Resident Evil III, så nu har jag sett den, och ja, det kommer en till. Suck, de har tjänat 85 :- x 3 på mig!


Nu blir det sängen och ja! Jag är ledig imorgon. Skönt det ska bli. jag ska dock packa köksporslin med mamma, Ha Ha Ha!


Aja, måste ju börja någon gång.


Musik: Evanescence - Lithium


Trötter!


pussis!

Av ♥ Janni ♥ - 27 oktober 2007 00:19

Stay low

Soft, dark, and dreamless
Far beneath my nightmares and loneliness
I hate me
For breathing without you
I don't want to feel anymore for you

Grieving for you
I'm not grieving for you
Nothing real love can't undo
And though I may have lost my way
All paths lead straight to you

I long to be like you
Lie cold in the ground like you

Halo
Blinding wall between us
Melt away and leave us alone again
Humming, haunted somewhere out there
I believe our love can see us through in death

I long to be like you
Lie cold in the ground like you
There's room inside for two
And I'm not grieving for you
I'm coming for you

You're not alone
No matter what they told you
You're not alone
I'll be right beside you forevermore

I long to be like you sis
Lie cold in the ground like you did
There's room inside for two
And I'm not grieving for you
And as we lay in silent bliss
I know you remember me
I long to be like you
Lie cold in the ground like you
There's room inside for two
And I'm not grieving for you
I'm coming for you


[Evanescence - Like you]

Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2007 23:40

Tja!


Fan vad jag inte orkar. Har i alla fall varit och handlat och cyllat med Maja en sväng. Men orkar inte ta tag i städningen. Tur vi inte ska vara hos mig imorn! Vi ska på bio och se Resident Evil III. Okej, känner mig lite efter. Jag är ett filmfreak och har ännu inte sett den. Säger bara det, Jenni, det är ditt fel stumpan! ;)


Hade världens pms idag! Jag missade bussen, vilket resulterade i att jag missade mitt tåg. Sen hann jag med kvart över två bussen i Lund så jag kom inte så mycket försent. Synd bara att inte Mattias hann med ettan. Som han sprang. Vilken kärring! hihi


I alla fall varit hemma nu och inte gjort ett jota.


Musik: Evanescence - Lacrymosa



Allright. Sängen kallar!


pusshej!



Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2007 21:47

Catch me as I fall
Say you're here and it's all over now
Speaking to the atmosphere
No one's here and I fall into myself
This truth drive me into madness
I know I can stop the pain
If I will it all away...
If I will it all away

Don't turn away (Don't give in to the pain)
Don't try to hide (Though they're screaming your name)
Don't close your eyes (God knows what lies behind them)
Don't turn out the light (Never sleep never die)

I'm frightened by what I see
But somehow I know
That there's much more to come
Immobilized by my fear
And soon to be blinded by tears
I can stop the pain
If I will it all away...
If I will it all away

Don't turn away (Don't give in to the pain)
Don't try to hide (Though they're screaming your name)
Don't close your eyes (God knows what lies behind them)
Don't turn out the light (Never sleep never die)

Fallen angels at my feet

Whispered voices at my ear
Death before my eyes
Lying next to me I fear
She beckons me shall I give in
Upon my end shall I begin
Forsaking all I've fallen for
I rise to meet my end

Don't turn away (Don't give in to the pain)
Don't try to hide (Though they're screaming your name)
Don't close your eyes (God knows what lies behind them)
Don't turn out the light (Never sleep never die)


Servatis a periculum,
servatis a maleficum


[Evanescence - Whisper]

Av ♥ Janni ♥ - 26 oktober 2007 12:11

Tja!


Mulet ute och så är mitt humör. Är fan riktigt lack, men måste.


Ska kanske inom jobbet idag, men ingen mat idag. Måste fan städa, handla och packa. Orka!


Har tappat bort mig helt nu, vet inte om jag skriver ikväll.


Tack.


Musik: Evanescence - Everybody's fool




pusshej!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards