jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 december 2007

Av ♥ Janni ♥ - 22 december 2007 20:30

Tja!


Sådär, då har jag haft min "sista" dag på Donken. Känns skönt att kommit därifrån den stressen. Ok, jag klarar av det. Men jag får inte vara så arg alltid. Även om Jezper kommenterade fint att jag alltid var glad när vi två jobbar. Aj miss jo min toyboj. Han är så god. Så mycket som det gått ut över Jacob känner jag att det kommer fortsätta så om jag inte lämnar.


Haha, Sebbe på jobbet har precis fått sitt körkort. GRATTIS! Han var megastolt, men han hade tankat fel i bilen igår. Ethanol. Som Sandra säger... "Du är så söt att det är sjukt". Han har en sådan bejbi/Sune look. Kommer sakna Sandra, Jenni, Sandra och Jezper mest av alla. Ni gjorde det verkligen kul att jobba. Jag och Jenni brukade gå och göra dåliga glassar och stoppa upp dem i ansiktet *haha*. Nawe, men vi ses ju ofta i vilket fall som helst. 


Imorn börjar jag då på H***** [training med Carro], har lite goda aningar och onda aningar om stället. Men vill inte gå in på det här. Tycker bara att omväxling förnöjer just nu.


Känner mig piggare, gladare [hmm?], roligare och mer på G. Har inte festat på åtta veckor och ja, de flesta har kommit underfund med varför jag inte varit mig själv. Tack! för all din hjälp ville jag bara säga också. Men du gjorde det nog mest för din egen skull tror jag faktiskt.


Så, idag har jag jobbat dådå. Lite att göra!? Ehh, va? Jag gick ju bara runt och drygade. Rätt skönt så ska inte klaga. :) Efter jobbet tog jag mig en liten pommes [utan salt!] med glass. Smakar som våfflor, typ. Hörde att vi skulle börja med Elmaco i Januari. Hmm.. typiskt! :D


Sen skulle jag gå till AG's och köpa bland annat baksaker och dassapapper med Elle. Denna gången glömde jag inte pappret i alla fall. Där fanns ingen brödkavel så vi frågade efter vart det kunde finnas. Sen gick vi till Clas Ohlsons och köpte det lite snabbt. Gick till bussen och kom på, väl på bussen att vi hade glömt formar till pepparkakorna. Vi hade siktat in oss på kaveln så mycket att vi glömt formarna. Jaja, Gå till Maxi dådå. Men när jag kom hem så såg jag att skivan från cdon hade mirakulöst kommit. Ehh, ni måste vara snälla suckups. Jaja, så vi tog bussen tre stationer och gick till ICA kurir livs och hämtade mitt paket och skulle kolla om där fanns formar. Icke.


Så vi tog tvåan till kopparmölle och ettan till Maxi in och handla och sen tog vi varsin röd pölse. Gott. Det var vår kvällsmat. Vi gick hem från Maxi eftersom vi ändå hade blivit varma. Vi hade blivit riktigt kalla av att vara ute i kylan så mycket.


När vi kom hem så började vi baka direkt. Det gick väl bra. Åt lite deg som man ska. Sen var det direkt på chokladfonduen. Det var gooooott! Jag kommer ju äta det flera gånger i veckan!! :) Har chokladsås över så tänkte äta lite glass senare. Nä, nu har jag ju lagt på mig på grund av den så måste gå ner igen. Måste passa mig för mina p-piller. Brukar öka i vikt av dem. Tänk inte på julmaten. :D


Så fick pappa sin andra julklapp också. Skönt.n Jag sitter och lyssnar på den nu faktiskt. Skyldig. Men ni suger fortfarande så jag ska inte handla hos er mer! That's for sure.


Nu blir det glögg idag igen och måla mina tånaglar, lite myspys. Packa ner pepparkakorna. De blev nästan fina ju. Men gjorde inte så många för jag orkade inte. Maja din hund, hon leker med sin svans. Sötnos. Och Vince tittar fint på det hela.


Puss!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards