jANNi    |♥|

Alla inlägg den 9 januari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 9 januari 2008 22:00

Tja!


Jag vetefan vad jag ska göra. Det finns en kille som är så jävla trög i huvudet så det är inte sant. Jag har helt slutat prata med honom och han fortsätter yra om en massa saker. Jag måste ju säga att, kan man knappt inte ens räkna sina partners på en halv hand ens så är man inte hora. Nämner inga namn, men ni fattar nog. Tänkte inte gå in på mitt sexliv här inte. Men om du nu bryr dig så mycket så är du fan var vrickad och avundssjuk på mig. Det är något helt fel i ditt huvud.


Har lugnat mig nu, det som är bra att jag bryr mig inte vad han tycker, bara lite jobbigt att han inte kan lyssna på vad jag säger. Vilken idioti!


Jag har jobbat idag, lite att göra som bara den. Kanske kan lägga in lite serier och filmer i min mp3 så jag har något att göra imorgon. :D


Nu blir det sängen strax!


pussar!







Av ♥ Janni ♥ - 9 januari 2008 13:38


Sagor för barnen som är som du
(Om en tunnel vid ljusets slut)
Jag är din vän och vi lär oss av varann
(Det är ett av skälen)
Ge dom ett finger och värm min hand
(I ett iskallt Ikea-land)
Du är min vän och vi lär oss av varann
(Bara ett av skälen, ett av skälen, ett av skälen, ett av skälen)

Så snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(Vilken färg har själen)
Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(Vilken färg har själen, älskling?)

Ge oss en chans, vi är äldre nu
(Vi ser ljuset vid tunnelns slut)
Ge oss en chans, vi kan lära av varann
(Det är ett av skälen)
Sagor för barn som är vuxna nu
(Teven står på som bakgrundsljud)
Jag är din vän och vi lär oss av varann
(Bara ett av skälen, ett av skälen)

Så snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(Vilken färg har själen)
Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(Vilken färg har själen, älskling?)

(Vilken färg har själen)

Snurra min jord igen
Radion spelar vår sång
Stockholm ligger öde och världen håller andan
(Vilken färg har själen)
Snurra min jord igen
För allt vi drömde en gång
Allt som du gör blir till pärlor på min panna
(Vilken färg har själen, älskling?)

(Vilken färg har själen)


[Kent - Pärlor]

Av ♥ Janni ♥ - 9 januari 2008 13:00


Her eyes upon your face.

Her hand upon your hand.

Her lips caress your skin.

It's more than I can stand.


Why does my heart cry?

Feelings I can't fight.

You're free to leave me.

But just don't decieve me.

And please believe me whan I say.

I love you.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards