jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 januari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 16 januari 2008 22:45


I was bruised and battered and I couldn't tell what I felt
I was unrecognizable to myself
I saw my reflection in a window
I didn't know my own face
Oh brother are you gonna leave me
Wastin' away
On the streets of Philadelphia

I walked the avenue till my legs felt like stone
I heard voices of friends vanished and gone
At night I could hear the blood in my veins
Just as black and whispering as the rain
On the streets of Philadelphia

Ain't no angel gonna greet me
It's just you and I my friend
And my clothes don't fit me no more
I walked a thousand miles
Just to slip this skin

The night has fallen, I'm lyin' awake
I can feel myself fading away
So receive me brother with your faithless kiss
Or will we leave each other alone like this
On the streets of Philadelphia

Av ♥ Janni ♥ - 16 januari 2008 22:12

Tja!


Så, har kommit hem nu för en stund sedan. Och bortat tänderna och pelat ur ögonen. Jag tänkte sova tidigt idag och det ska jag bannemej. Man vill inte för har inte haft så mycket fritid känns det som även om jag tycker att jag har den "braiga" veckan. Tisdag till fredag: 9-2030, sen 9-16 . Har träffat mamma hela veckan nu fast inte imorgon. Hon ska minsann bowla så jag blir utan sällskap. Ska man fiska upp någon eller ska man städa lite inför helgen så jag slipper det då? Tror jag kommer sova middag. :S


Idag var det en slö dag, började med städningen och var helt klar och lika slut som jag var i går vid tolv fast jag städade från och till ända till klockan tre. Det är många timmar. Asså inte ytor utan en ugn och korvbaljor. Suck. Skulle vara så smart att ta ugnen igår. Hähä my ass! Måste köpa ugnsrent imorgon. Jag var ju helt slut från igår idag! Så ska ta det lugnt imorn och på fredag, dock ska jag få två sakerna klara så vi kan ta nästa tillsammans. Gillar inte svinto!!


Lång dag igår som sagt och skulle inte börjat städa. Skulle tagit det idag och fortsatt vidare. Satt och väntade på att jag kunde förstänga och skulle nästan somnat om jag inte rände rundor oh torkade, tiden gick lååångsamt. Tråkigt. Mamma kom och hämtade mig igår tackolov.


Nä orkar inte skriva mer. Godnatt och sov så gott!

Musik: Kent - Chans


puss!


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards