jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 januari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 januari 2008 20:51


guuutenbaj!

2008-01-17 20:49


Aja, får väl ta och skriva litet "hejdåbrev" till vissa som sitter kvar i hjärtat.

Jenni! Min älskling, tänk att du skulle med oss på party och sen blev det semester. Wiiieee! Luv ya darlo.

STJ! Yo dodo that! :D Skoj vi har det du och jag, trots bitchvarningar. Hyenan forevor! ;)

Ems & Frenne! Ni är ju hur goa som helst. Kommer sakna våra "vettiga" diskussioner! Eller när Emma kommer något tidigare eftersom telefonen är avstängd när hon vaknar. ;) Hoppas ni hade skoj med skidåkningen Frida! Snart bär det av för mig med *schwisch* *schwisch*.

Sandra din galning! Trilla inte och slå dig nu när jag är borta. Gör bara bort dig istället! ;) *sakna*!

Kris! Sluta tramsa dig med praoeleverna och hitta en vettig "äldre" flikka! *pillpill* ;)

Felle! Ta hand om Mr Rabbit okej!? ;)

Schacken! Snacka mindre skit pojk. Det är 2008 nu! puss

Rickard! Ha det underbart, vi ses säkert! ;) "I follow the Moskva..." Du finnes för alltid på youtube och min blogg!

Om jag har glömt någon så ursäkta mig. Ni är alla lika underbara. Ja, nästan alla... vill inte nämna några namn på Cliff här inne :P

Toyboy, vem det nu är som känner sig träffad vet jag inte. Men den rätte vet vem jag menar. Du och jag och chokladen bejbi! Call me!! ;)

Ni för alla ha det superhärligt bland fritöserna och bröden! Uscha!

Pussar till alla!

Skribent: Janni Willumsen
Ta bort

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards