jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 20 januari 2008 19:50


If we could take the time

to lay it on the line

I could rest my head

Just knowin' that you were mine

All mine

Av ♥ Janni ♥ - 20 januari 2008 18:40

Tja!


I helgen var man ledig ju. Det var skönt att ha två dagar ledigt på en och samma gång. Ok, jag har ju inte varit vettig precis. Varit med mamma hela helgen också. Ja, det var ju visst någon som fick hemlängtan och åkte till Gantofta och hälsade på där efter jobbet i onsdags. ;)


Igår städade jag och sen gjorde jag mig i ordning för att gå en runda på ikea med mamma. Jag använde ett av mina presentkort på saker till bland annat min klädkammare. Fina rosa lådor så att det ska bli mindre flyttisar och mer organiserad röra som sagt. Sen åt vi spagetti och köttfärssås som jag gjorde, samtidigt som mamma läste igenom mina stambytes papper. Mycket nice.


Idag var vi en runda på Väla för jag hade glömt att handla DVD skivor till jobbet. Ska bränna lite musik ikväll hade jag tänkt. Har redan tröttnat på våra brända skivor. Men vi svängde inom Intersport och kollade på nya skidkläder till mig. Är ju dock inte nöjd med mina gamla! Ok, där fanns ett par byxor i 34 och inget mer. Nehe. I 36:orna ser jag ju ut som en köttbulle! Det är jobbigt att vara lite tajni ibland måste jag medge.


Så vi paraderade till Team Sportia och kollade där. Som tur var hittade vi saker i rätt storlek. I vitt och rosa till och med och snacka om att jag är supernöjd! De är mycket fina må jag säga. Varmt blev det dock, med en massa av och påande där. Det ska bli skoj att åka skidor. Bara pappa håller käften om mornarna! Lillmusslan Janni blir det nog och KomaKaj till bror. :)


Så pappa kom hem idag och Laj och Line kom och vi åt paj. Sen åkte jag hem och nu blir det att mysa med ljus och kanske ett bad. För att imorn, ja då vet ni att det väntar en lång dag. Men bara en. Är ledig på tisdag och då ska jag kanske tvätta, men måste ner och kolla tider. Just nu faktiskt. På kvällen blir det nog film med en gammal arbetskompis. Okej, har ju inte slutat på Donken på riktigt så han är ju fortfarande en arbetskollega. Min lilla toyboy kommer fast han är riktigt jävla allergisk mot katterna. Envis jävel är han. Äsch, han mognar när han fyller arton. Så liten han är!! :P


Musik: José Padilla - Adios Ayer





~ om hundra år vet ingen vem du är ~



pussen!




Av ♥ Janni ♥ - 20 januari 2008 00:20


I was bruised and battered and I couldn't tell what I felt
I was unrecognizable to myself
I saw my reflection in a window
I didn't know my own face
Oh brother are you gonna leave me
Wastin' away



ok.

Av ♥ Janni ♥ - 20 januari 2008 00:01


...men jag är inte säker här.

Av ♥ Janni ♥ - 20 januari 2008 00:00


Varför blir det aldrig bra. Något. Alls.


Det känns som om jag är tusen mil väck från dig när jag vill vara hos dig som mest. Du rör dig längre och längre bort från mig, det kommer inte hjälpa Jacob. Jag vet inte hur länge detta kommer hålla. Jag. Jag orkar inte mer. Jag vill inte bli av med dig, men jag vill inte älska dig mer. Jag vill bort. jag vill allt längre bort. Snart kan jag inte komma längre bort från dig att jag måste göra mig av med mig själv. Ja.


Varför fick jag inte hjälpa dig? 


Jag vill inte vara kvar. 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards