jANNi    |♥|

Alla inlägg den 27 januari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 27 januari 2008 22:50


Life wiped out love shattered
a human delusion that never rests
lost all faith fall into hate
mankind was in blind rage

Human blood - human blood
unlearn to forgive them - undo me here
disclaim all I gave you - disdain me now

Unleash the vigor of belief
the eminent power of human being
carnage and burn in their destiny
determined handling in fatal distress

Unlearned to forgive you
disclaimed all I gave you
human blood trust in mankind
human blood trust in mankind


[Crematory - Human Blood]

Av ♥ Janni ♥ - 27 januari 2008 17:52

Tja!


Så... I fredags skulle jag träffa Elle och shoppa litegrann. Vilket jag gjorde, och ja, min veckopeng är slut. Detta är ju fan bara pinsamt! Bra att jag jobbar typ hela nästa vecka. Då kan jag ju inte handla något. 


Ok, efter jag hade shoppat skulle jag jobba i någon timme eftersom jobbet behövde hjälp. När jag kom dit hade Carro "pajjat" kassan. Nawe. som tur var fixade hennes sambo det. Sen så var det off to Bahia för tjejkväll med tacos. Mumma.. fy fan vad jag åt mycket. Kan inte tro det själv! Plus att vi käkade marrängsviss till efterrätt.. jag tog två gånger. hihi, men gud vad mycket jag åt.


Som jag gullade med Ramsi. Usch, jag som ogillar barn, tydligen inte. Men nä, han var helt underbar. Och jag höll honom, hihi. En liten såndär moderskänsla kände jag. Han var såååååå go! Han älskade när man blåste honom i ansiktet! Men naaaaweeeee! Oj, nu måste jag sluta äckla mig.


Sen var detem och sova för ajg skulle upp tidigt. Urk, up åtta och åka kvart i pappa hämtade mig. Mamma var ute och åt i fredags så hon ville inte köra. Men. Det var mycket att göra igår och fick springa till bussen för Elisabeth schasade bort mig. Tack!


Sen var hem him och duscha och sen bränna en party dvd till Carolin. Hon gillade den! Sen var det karaoke som vanligt och vi röjde! Vi drog till tivoli och shakade asset. men jag, Sandra och Carolin gick halv två eftersom  både jag och Sandra skulle hem och Carro till Stoffe [som var på utposten?].


Aja, en värktablett och lite vatten sen somnade man gott i sängen. Det har aldrig varit mjukare. haha... men nä, skönt som fan var det. Upp på morgonen och på med lite mascara. Sen kom Jenni och hämtade sina saker och så gick jag till bussen. Kommer dit och inte sett någon Sofia än. Ok, tänkte jag...


Fixar och donar inne på lagret kommer hon in. Typ halv rasande.. om man kan vara det. Hon hade trillat! Naaaje! Tur var så hade hon ombyte med sig. Hon blev fin i kjol. :D


Sen hade jag My hos mig idag, hon är helt ny. Det gick jätte bra, jag fick lämna lite då och då. Sofia behövde mycket hjälp med olika saker idag. Jag tyckte hon klarade det galant, utom vissa rötägg såklart! ;)


Musik: Mylo Feat Miami Sound - Machine Doctor Pressure



Ville bara ta en minut av er tid för att minnas offrena från andra världskriget.


Nu blir det slappa och dega!! Yeaah!


Kisskiss








Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards