jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 9 februari 2008

so :P

Av ♥ Janni ♥ - 9 februari 2008 17:00


Jag såg dig när vi var små

Vi var bara sex år

Precis innan skolan börjat gå

Tänkte jag att jag dig ville få

Och nu när åren gått

Har jag dig fått

Du är det bästa som har hänt mig

Och som kommer att hända mig


Du är det vackraste jag vet

Drömmar om dig gör mig så het

Jag tänker på dig dag som natt

Det är för dig jag sjunger min skatt

Du betyder så himla mycket för mig

Du vet att jag

Jag älskar dig


Men nu har det gått en tid

Du mig inte ville röra vid

På samma sätt som du gjorde förr

Så stänger du din dörr

Men öppnar den på glänt igen

Och frågar vill du vara min vän

Men det kommer bli svårt det här

För jag är fortfarande

Du är det bästa som har hänt mig

Och som kommer att hända mig


Du är det vackraste jag vet

Drömmar om dig gör mig så het

Jag tänker på dig dag som natt

Det är för dig jag sjunger min skatt

Du betyder så himla mycket för mig

Du vet att jag

Jag älskar dig


Men nu har du faktiskt ångrat dig

Du kommer tillbaka med kärlek till mig

Du är min största första kärlek

Du är något speciellt för mig

Och jag är så glad att jag fann dig


Du är det vackraste jag vet

Drömmar om dig gör mig så het

Jag tänker på dig dag som natt

Det är för dig jag sjunger min skatt

Du betyder så himla mycket för mig

Du vet att jag

Jag älskar dig


[sk8]

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards