jANNi    |♥|

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 20 februari 2008 23:23

Tja!


Så vad har man hittat på för tråkigheter i veckan då. Hmm... Elle kom hem i söndags så vi var ju bara tvungen att träffas! :D Fick en lipplumper från Victoria Secret ["shoppet i New York!"]. Ojojoj. Det känns weird, men väldans skoj att ha. Jag får väldigt fin färg på läpparna, men liksom inte någon storleksskillnad. Dock håller det superlänge och luktar och smakar supergott!! Det är rosa dessutom! TACK! Så jag är mycket nöjd. :)


Sen köpte jag och avmaskade båda kissarna idag. Det var inte så lätt, vilket jag redan visste. Lilla Speedy-Gonzales och U-Så-Tung. *puh*

Åkte till jobb och det första jag fick höra var att det var mycket att göra.Ok, där fick jag lite småpanik. Varför tänkte jag!? Ehh, sportlov och barnbidrag. hihih! *Dummer*


När jag åker him på buss nummer ett kommer minsann Anna Carlsson på bussen och ser jäääättechockad ut över att jag redan sitter på den. Eh, vad gör DU här liksom? O.o ehh, jobbat liksoooom! haha


Aja, bad henne hälsa alla, eller ja, nästan alla då. När jag stigit av bussen och parraderar över övergångsstället till min hållsplats så hör jag någon verkligen vrååååålla ut i mörkret, "Heeeeeeeej Janni!" Helt korkad står jag och stirrar misstänksamt mot bilarna. Ey, där hänger ju en brud ut genom fönstret och vinkar åt mig. Kisar med ögonen och ser att det är Angelica från Donken!! Haha! nawe.. vad söt du är. Tack det gjorde min kväll!


På buss nummer två ser jag någon som jag känner igen och slår mig ner. Helt chockade är jag att hon var själv och börjar diskutera om han somnat där hemma eller inte. Kanske till och med med kontrollen i handen! Det var bror mins flickis. Nu får ni allt ta er över häcken och komma hem till mig. Söndag, kanske söndag! Bakis, bakis maybe?


Ok, imorgon blir det jobb lite tidigare, wohoo.. lite arbetstid med Carro! Sen blir det kanske jobb på fredag eftersom annars ska Carro ha heldag och det kan vara mycket så om hon vill så kommer jag gärna!


Lördag blir det åter wöööööörk. Och sen kanske utgång. Ingen aning ännu! Men kul hade vi fan sist. hähä, stripp pingis/karaoke. wohoo! vilka bilder, som iiiiingen får se. NÅGONSIN!


Vilken dag...



Musik: Michael Buble - Everything



Näe, nu blir det av med sminket och ner med bingen.


pussisar allesamman!






...

Av ♥ Janni ♥ - 20 februari 2008 21:45


This town is colder now, I think it's sick of us

It's time to make our move, I'm shakin off the rust
I've got my heart set on anywhere but here
I'm staring down myself, counting up the years
Steady hands, just take the wheel...
And every glance is killing me
Time to make one last appeal... for the life I lead

Stop and stare
I think I'm moving but I go nowhere
Yeah I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be, oh
Stop and stare
You start to wonder why you're 'here' not there
And you'd give anything to get what's fair
But fair ain't what you really need
Oh, can u see what I see

They're tryin to come back, all my senses push
Un-tie the weight bags, I never thought I could...
Steady feet, don't fail me now
Gonna run till you can't walk
But something pulls my focus out
And I'm standing down...

Stop and stare
I think I'm moving but I go nowhere
Yeah I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be, oh
Stop and stare
You start to wonder why you're here not there
And you'd give anything to get what's fair
But fair ain't what you really need
Oh, you don't need

What u need, what u need...

Stop and stare
I think I'm moving but I go nowhere
Yeah I know that everyone gets scared
But I've become what I can't be
Oh, do u see what I see...


[One Republic - Stop And Stare]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards