jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 21 februari 2008 21:12

Tja!


Varför kan jag inte gå upp i tid om mornarna för? Jag är så trött om jag sover för lite och om jag sover för mycket. Fattar noll. har sådan huvudvärk precis över ögat när jag sovit för länge. Vad ska man göra åt det då? Men ska börja med min jefla berocca igen hade jag tänkt, det är ju åtminstone en bra sak.


Jahapp, idag var det inte lika mycket att göra som igår, men ändå lite mer än vanligt. Skönt. Så blev klar i tid idag som vanligt och fick till och med skjuts hem av Rebecka. Mycket snällt. Vi satt och snackade myter om kvinnor och bilar. Jag tror jag var väldigt fördomsfull. Men hon visade mig hur man tankar så nu vet jag det. :)


Annars har jag fallit för grupptrycket och laddat hem Gossip Girl, ska se vad alla yrar om. Jag gillar inte sånt. Jag har kollat lite CSI miami och imorn kommer ju Smallville. Längtar dock till Desperate Housewives kommer. Så sugen nu.


Nu har det blitt lite chips och dippa med Du blir vad du äter. Mycket passande tycker jag. (A)


Sen blir det kanske ta ett bad och lite serier med sängen till sist. Alltså inget vettigt. Fast det är ju väldigt sällan jag gör vettiga saker har jag märkt! :D


Musik: Nightwish - 7 Days To The Wolves




pussar




Av ♥ Janni ♥ - 21 februari 2008 11:45


Never been told my prayers would be answered
Wherever I go, I see you around
Never been told that something that beautiful
Would bring me up to let me down


[avantasia - carry me over]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards