jANNi    |♥|

Direktlänk till inlägg 24 februari 2008

ey... jag mår prima.

Av ♥ Janni ♥ - 24 februari 2008 15:30

 Tja!


Fast jag var ute igår väldigt väldigt sent så mår jag utmärkt. Men vill inte slösa bort dagen som jag redan har gjort. Aja, nu till det roliga. Igår dådå. Det blev partäj @ my place denna gången. Gick mycket bra tyckte jag. Länge sedan dock. Vi kollade på Melodifestivalen och sen Mean Girls. Jag kommer dock inte ihåg vilka som gick vidare till finalen osv. Reprisen kanske. Eller bara aftonbladet, haha. Sen blidde det flickfilm för hela slanten. Tråkigt, så vi stängde av och lyssnade på musik isället.


Aja, vi drog in till stan och en sväng in på Hampan för ja, mina vänner spelade lite bakom mig rygg. Snällt!  Sen blev det Steak House och lite toalettbilder med Sofia från jobbet. Hähä! Skojigt värre.


När jag och Carro var inne på dassen så stack tjejerna till Kebab house och då var vi bara två. Och vi letade efter Stoffe och Tobbe. Våra "pojkvänner". Vi kom inte in på Bishop Arms så försökte Carro köra i vakten att de var där inne. Det roliga var att de kom precis när vi vänt på klacken. Vi drog till utposten och det blev lite dricka och pussar. Killarna gillade det iaf. Nawe, det var ju jag och Carro såklart.  


I alla fall...


Killarna gick och köpte kebab och vi gick hem och dansade lite. Sen gick jag hem. Och nu är jag hemma. Typ.


"Har du trillat ner i våffeljärnet?" - Den osmakligt fulla lilla pojken på bussen. Seriöst han är inte ens 18 bast. Men visst var det en rolig kommentar. Vi snackade för mkt på bussen tyckte han.



Musik: Kyau Vs. Albert - Velvet Morning



poss!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:30

Av ♥ Janni ♥ - 23 juni 2013 17:28

Jag måste tipsa om världens godaste chokladbollar jag gjorde igår kväll. Jag var lite nere då jag haft väldigt ont i ryggen sen i torsdags så jag behövde något sött, men inte för sött. Problemet med chokladbollar är att jag oftast inte gillar att...

Av ♥ Janni ♥ - 9 juni 2013 12:21

I fredags när jag skrev mitt sista ord på mitt avslutande paper för terminen som gått kände jag hur avslappnad jag blev. Det blev inget bra paper och jag är inte nöjd med denna uppgiften som jag är med mina andra. Det skiter jag i! Nu har jag gåt...

Av ♥ Janni ♥ - 14 april 2013 09:30

Jag måste få upp mitt flås om jag ska kunna hänga med i svängarna. Min prutt kommer jag aldrig kunna springa ikapp, men jag måste överleva åtminstone. Hon kan nog springa i evigheter. Det kan inte jag... hehe men det är skoj!     ...

Av ♥ Janni ♥ - 4 april 2013 08:00

Jag vill bara inleda den här månaden med att säga att jag just nu är väldigt less på livet av endast en fet jävla äcklig anledning.   punkt. ...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards