jANNi    |♥|

Alla inlägg den 27 februari 2008

Av ♥ Janni ♥ - 27 februari 2008 18:14

Tja!


Jag är så jävla bäst! Ok, man måste få översktta sig själv lite just nu ju. I dagens Metro förstår ni, står det Veckans Trend. Veckans trend är just nu våfflat hår. Ok, metro är ju så efter. Jag må ju säga att jag satte den!!!


Den 9 februari 2008 såg jag ut såhär. Najs ellerhur! ;D


Well, enough of that...


Idag var jag på jobbet och det var mycket bra. Jag hade i princip kunder hela tiden. Ok, nästan. Det började komma folk efter klockan tolv och sen rullade det på mycket bra.


Jag är så snitsig! OK, jag tycker ju inte om danskar. Ja, jag vet jag är dansk.. jade, jade, jade... i alla fall. Alla danskar är ju inte sånna, men det finns en del. Det värsta med dessa danskar som handlar ute på familia är de som verkligen öööööööverförklarar allt vad de säger. Så, de påstår alltså att jag är en stor okunnig idiot. Då måste jag ju bara hur fint som helst forsätta beställningen helt på danska. Oh, gissa om de blir häpna. Vissa blir glada och vissa tror nog att jag är något. Men jag tänker inte stå där som ett fån och larva mig. Icke! jag kan danska och jag använder det varje dag nästan. Så var det med det "Danskjävlar." - Bo, från Bo Kaspers Orkester.


Bestämde att jag och Carolin skulle handla fest kläder på fredag efter jobbet eftersom hon ville ha nya. Sen måste jag handla lite sprit och blannevand! :D


Efter jobbet gick jag en liten runda med mamma på Väla och handlade nya sängkläder i lite limegrönt tror jag det var. När jag har satt på de nya nu någon dag så fotar jag. Så får ni se. Jag köpte fransar också, hur det går med det får ni höra sen när katterna ha slitit ner dem. haha!


Nu blir det hoppa in i duschen, disa oh laga at och äta framför Room Service. Absolut MYSMYS!


Musik: Jay Jay Johanson - I Guess I'm Just A Fool


pussar!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards