jANNi    |♥|

Alla inlägg den 2 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 2 mars 2008 18:30

Tja!


Jävlar vad skoj det var inatt!


Igår jobbade vi ihop hela dagen och det var najs. Jag var lite på dåligt humör eftersom jag verkar få alla idiotgäster. Varken jag ellor Carro hade ätit mer än en hotdog och hon en panpizza. :)


Så vi drog hem och började fixa oss direkt och la in alla bilder från nyår som hon hade med sig. Många! :D


Vi hade lite brådis och jag var så fin i platt hår så vi tänkte att vi kommer lite senare för vi hade inte hunnit annars. Iaf så drack jag två drinkar. Ok, de var väldigt starka för jag var fan redigt lullig när vi kom till Carolina.där kollade vi på melodifestivalen och på Björn Gustavsson! Han är bara för bra, otrolig!


Sen drog vi hem till Carro och lämnade av sprit och annat! Där träffade vi gullet som dissade mig. Tyckte jag, och jag är väldigt känslig när jag är full. så jag var lite lesen när vi ner till stan, men flickorna tröstade mig. Och sen var det bra igen!


Vi drog in till tivvan och Sandra kom in!!! <3


Som vi dansade och som mycket folk jag träffade. En här och en där liksom. Det var mycket skoj! :D


Sen var det till Harrys och hem för jag och Carro hade ajaj i fötterna. Stoffe kom ut och han var asplakat! Men så gick vi och då ringde gullet mig. Men jag svarade och han var inne på Harry så hörde inte något. När vi var vid Amadeus så poppade han upp efter att han sagt till Stoffe att jag inte ville prata med honom. Han hade tydligen sprungit från Harrys till Amadeus för min skull. Säger bara en sak. Han var full! Det var så skoj. Men fick honom att bjuda på kebab. Men när vi skulle gå så fick jag inte köpa mig en extra coca cola! :O vad var det för något liksom. O.o


Sen var det hem och sova... somnade sent och vaknade sent. Åt panpizza och kollade på Kiss Kiss Bang Bang. Konstig film dock. :P


Nu ska jag äta hos Laj och kolla på filmis tror jag! :)


Musik: Avantasia - What Kind Of Love



puss!


Janni älskar sin Carolin! <3

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards