jANNi    |♥|

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 3 mars 2008 22:00



JAAAAAAAAA! Som jag har letat! En favorit våren 2006!


Så glad jag är! Så skön den är!


[Stereophonics - Dakota]

Av ♥ Janni ♥ - 3 mars 2008 17:45

Tja!


Idag när jag vaknade [jag somnade halv tolv och vaknade åtta] så kände jag en jätteklump i halsen när jag svalde och det gjorde ont. Men gick och gjorde mig klar för att gå.  Det var värre när jag hade varit ute i det fina morgonvädret som innehåll så mycket solsken att rynkorna frodas!


När jag hade städat och städat efter helgens upptåg ute i Hyllinge så mådde jag pyton. Så jag tog en alvedon och skickade ett litet fint sms till My. Hon ringde tillbaka och sa att hon verkligen ville komma och avlösa mig. TACK TACK! Jag hade verkligen inte pallat att jobba hela dagen.


Innan jag gick hem så sa S***** till mig att jag skulle gå ner och plocka lite påskägg som vi kunde ha och dekorera med hos oss. Så de stoppade jag fint under tröjan så både Rebecka och Sofia stod och asgarvade. Vi kom fram till att de kunde varit äkta. Feg som jag är så vågade jag inte gå ut med dem inuti tröjan och upp till My så jag tog ur dem. Men jag köpte väldens finaste påskägg till mig själv vet ni!! Med lilla sjöjungfrun på!! (A) Jag har inte sett finare ägg!! Det fanns även med snövit och aksungen på i fall någon vill köpa. Men jag älskar det verkligen.


När jag kom hem satte jag igång datorn och skrev till gullet att jag gått och blitt sjuk. Inte skylla på honom i alla fall. Även om han mådde lite kasst igår. Förstår ju varför! :D Jag tog ner sängen och skulle gå på toaletten. På vägen tillbaka slängde jag mig i sängen och somnade. Och när jag vaknade två timmmar senare var där ingen gullet kvar på msn. :( Han hade åkt till skolan!? 


Så hoppas höra av honom mer ikväll. Han har satt sig lite fast i huvudet på mig måste jag erkänna. Han är så go.


Nu plingade min mat. Det blir färdig lasagne idag. Jag orkar faktiskt inte ställa mig framför spisen och laga mat när jag är så här trött. Oh, nu plingade kyle! Kan det bli bättre!! ;)


Kanske hörs senare, vem vet.


Musik: U2 - Elevation


pussar till alla!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards