jANNi    |♥|

Alla inlägg den 4 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 4 mars 2008 22:30

Tja!


Idag så var jag uppe i rätt god tid faktiskt. Kvart över nio masade jag mig ur sängen och satte på datorn. Laddade hem Kyle och satte igång lite frulle. Medan de var i ugnen så städade jag. Här blev väl någorlunda rent i alla fall. Så kollade på Kyle och städade lite mer. Sen överförde jag lite bilder till Carolin och drog till jobbet. 


Mycket slött på jubbet idag, men tiden gick rätt fort ändå. Sen kom morfar och hämtade mig när jag slutat och vi åkte hem till dem. Vadå snöstorm!! Där satt alla i ala fall och väntade på mig. Maten också dessutom! Så gott det var! :) Alltid gott hos momo jue! :D


Innan vi åkte hem var jag inne och hälsade på Monster och Stanley hos mostern min. Så stor Stanley har blitt! Sist jag såg honom var han inte stor ju. Som en liten myra.


När jag kom hem så var jag ute med Maja i snön. Hon älskar verkligen snön! Hon rullar och busar och har sig alltså! Inte så ofta man ser det inte. Tror dock inte att Vince tycker lika mycket om det. Hah!


Nu är jag jätte trött. Tror det blir bingen direkt utan något kul!


Visst är marken kall...


Musik: Kent - 400 Slag


puss!


Av ♥ Janni ♥ - 4 mars 2008 11:30


Hvor skal jeg lede?
Hvor kan jeg finde trøst?
Hvordan skal jeg nu komme videre?

Hvornår blev ansvar,
kun til tomme ord?
Hvornår var det,
han blev en anden?

For uden et ord,
uden at længes
Tror j
eg at

Vi kunne ikke se,
kunne ikke finde,
tilbage hvor vi var
Tiderne de skifter
Så står man pludselig der,
og leder efter nogen,
som man kan holde af
Tilbage hvor vi var

Vi dela allting
Vi levde av varann
Alla stora ord, som band oss samman

Men vad sa ditt hjärta?
Vad sa din inre röst?
Var det fel att slå sig fri och vända?

Utan ett ord
Och utan en längtan
Tror jag att

Vi kunde inte se,
kunde inte ta oss,
Tillbaks till var vi var
Tiderna förändras
Så står man plötsligt där
och letar efter någon
som man kan hålla kär
Tillbaks till var vi var

Vi kunne ikke se,
kunne ikke finde,
tilbage hvor vi var
Tiderne de skifter
Så står man pludselig der,
og leder efter nogen,
som man kan holde af

Utan ett ord
Och utan en längtan
Står vi jo her
fulde af forventninger

Var tog han vägen
Vart tog jag vägen själv?
Hvornår var det,
han blev en anden?
For uden et ord
og uden at længes
Utan ett ord
utan en längtan

utan en längtan

Vi kunne ikke se,
kunne ikke finde,
tilbage hvor vi var
Tiderne de skifter
Så står man pludselig der,
og leder efter nogen,
som man kan holde af


[Christian Brøns feat. Patrik Isaksson - Tilbage Hvor Vi Var]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards