jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 5 mars 2008 23:15


"... Du verkar vara en gó & härlig tjej på alla sätt och vis och trevlig, snäll, mysig & lite små "busig" i mina ögon oxå ;) Dig hade jag velat vakna upp till varje morgon... ;) Och ligga sked med hela natten lång... ;) Med andra ord är du en riktig SKÖNHET som dina föräldar har skapat... ;) Skånes län egen lilla Prinsessa...  ;)" - en väldigt geekig kille.


ok, jag fattar...



 


Av ♥ Janni ♥ - 5 mars 2008 22:30


Kerran vain haaveeni nähdä sain
En pienuutta alla tähtien tuntenut
Kerran sain kehtooni kalterit
Vankina sieltä kirjettä kirjoitan

Luojani, luoksesi, anna minun tulla siksi, miksi lapseni minua luulee
Sinussa maailman kauneus, josta kuolema teki minusta taiteilijan
Luojani, luoksesi, anna minun tulla siksi, miksi lapseni minua luulee

Oman taivaan tänne loin
Anna minun päästä pois
Oman taivaan tänne loin
Anna minun päästä pois


---------------------------------------------------------------------------



minä rakastan sinua äiti! <3

Av ♥ Janni ♥ - 5 mars 2008 21:30


Jag tror jag är kär...



Jag har hittat det jag alltid letat efter... här.



Fan vad underbart!

...

Av ♥ Janni ♥ - 5 mars 2008 11:11


Var det du som höll för hårt?
eller är det jag som är för svag?
Var det du som blev för våt?
eller är det jag som är så hal?



[Kent - Saker Man Ser]

Av ♥ Janni ♥ - 5 mars 2008 10:30



Där är du som aldrig kommer
Här är jag från din skugga
Säg någonting jag inte vet om dig
Allt är detsamma vare sig du vill det eller ej


[Kent - Rödljus]

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards