jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2008 23:57


say you wanted love
and you want it to feel
so real forever - well
remember why you have come
and all the shit that's caving in is gone forever...


Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2008 23:50


gud, vilken ångest jag har. dagen som jag hatar kommer närmre. jag vill inte.


godnatt.


----------------------------------------------


I’m taking a ride off to one side
It is a personal thing.
Where?
When I can’t stand
Up in this cage I’m not regretting.

I don’t need a better thing,
I’d settle for less,
It’s another thing for me,
I just have to wander through this world
Alone.

Stop before you fall
Into the hole that I have dug here,
Rest even as you
Are starting to feel the way I used to,
I don’t need a better thing
Just to sound confused
Don’t talk about everyone,
I am not amused by you.

Cause I’m gonna lose ya,
Yes I’m gonna lose ya
If I’m gonna lose ya,

Cause I’m gonna lose ya,
Yes I’m gonna lose ya
If I’m gonna lose ya
I’ll lose ya now for good...


----------------------------------------------------------------------------------

Av ♥ Janni ♥ - 11 mars 2008 22:00

Tja!


Säger bara en lång suck. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Suck. Suck. Suck. Jag tror jag skiter i det hela för mitt eget bästa. Eller jag vet inte. Ska jag. Ska jag inte. Jag ska. Men ohhhh.... lika bra att låta bli, eller hur?


"Rasha nappa doa gola woki nipple pinchy" - ??? Om ni kan komma på vem som säger såhär så är ni bara helt enkelt bäst!


Aja, till mitt vanliga tradiga liv då...


Idag vaknade jag faktiskt tidigt, men sen tänkte jag på att jag ska upp tidigare imorn så jag tog tjugo minuters snooze idag. :D Lätt förtjänat!


Åkte till jubbet och ja, det var en snabb dag idag. Chefen kom med lite folk som skulle ha mat. Så där rök allt. Aja, fick lite och göra i alla fall...


Sen kom Carolin! Wiiiiie! Jag har ju inte sett henne sen i söndags jue! Men ser henne igen imorn men sen inte förrän på lördag vid tolv :) Börjar sakna henne nu när man ses så ofta! :D haha! Sen tyckte jag att jag förtjänat mig lite blåbärspaj så jag tog en fin bit en! Mumma. Carros paj är så jävla god! Kom och smaka... :D


Sen åkte jag hem och snyltade hemalagad fiskgratäng hos päronen och farmor var där. Jisses vi är fan sjuka i huvudet jag och pappa! Så lika. mamma är ju fan bara äckelmagad. Snacka massa snusk vid matbordet och pappa gjorde en f i t t a  av soffdammsugarmunstycket. :P Det var så jävla roligt!


Jaja, nu är jag hemma och degar.. Det är najs... Nu ska jag gå folk! Inget mer att rapportera!


Musik: Trapt - Bleed Like Me


possisar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards