jANNi    |♥|

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 12 mars 2008 23:43


Tack för ikväll du guldfisk, nu ska jag sova. Ensam.


pussa!

Av ♥ Janni ♥ - 12 mars 2008 17:30

Tja!


Jahapp.. det fanns ingen tvättid som passade mig innan helgen så jag ska ner och kolla ikväll om den används så snottar jag lite då. Eller så kör vi på handtvätt i badkaret. Det funkar ju också. :)


Annars är jag lite småhungrig faktiskt. Jag åt stadig frukost, men inte förrän halv elva ungefär. Så alldeles försenat. Sen åt jag en hotdog till lunch och den gick ner rätt bra.


Jag har varit så himla trött idag och nu har jag skallebank. Jag har också skrapat mig på knäet. Jaha, hur gick nu det där till undrade Tobbe. Så här är min version...


Maja hängde på soffkanten och var lite busig för att jag hade kommit hem. Så jag gjorde lite snabba movers och fintade henne. Då började hon flippa ut litegrann så jag kröp ner på golvet [jag har mina mysshorts på mig by the way] och började smyga på henne. Då flippade hon ut och jag flög efter henne med mitt knä på mattan. Det sved och det kommer defininut svida när jag duschar ikväll. :) Men som Tobbe sa "Janni, du är ingen katt." Jaså är jag inte, sa jag. Nu måste jag ju sadla om.. :(


Det var skoj att vara katt, ni måste prova. Fast jag rekomenderar att ni har plåster hemma. Tobias tycker bara jag har gått och blitt knäpp! Vadå gått och blitt? Det har jag alltid varit.


Nu ska jag ta ut linserna för det brukar hjälpa mot skallebank och sen dricka ett glas vatten eller två. Då går det snabbare, tycker jag. :)


Musik: Robyn - Bum Like You


puss!


ps. Bilden är bara en jag tryckte på. Visste inte vad det var för någon. Det var väldigt spännande måste jag säga.


Ok, det blev visst en sne Nicole Herslund. Det går bra det med...



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards