jANNi    |♥|

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 16 mars 2008 20:00

Tja!


Igår sov jag rätt länge. Jag åt en bulle och ja, åkte till jobbet. Det var ändå en del att göra och där gick en himla många modeller i underkläder. Sen skulle någora från REBA ha ett bord mittframför vår slushmaskin. Jag måste ju säga att lite galen blev jag väl. Han var ju så otrevlig och han skulle "hjälpa" fylla på. vadå hjälpa. Flytta bara på dig ditt jefla as. Sen skulle han ju tvunget komma och presentera sig. Shit, fatta piken gubbe.


Aja, vi åkte hem och jag hoppade rakt in i duschen och ut tog på mig kläderna och tog presenten och joggade över till Nikolaj. Tog en öl och fick lite mat. Ok, lite och lite. Det var skitmycket mat och sen efterrätt. Jävlar vad mätt jag blev sen.


Sen gick jag ner och mötte Carro och vi satte oss och kollade på Melodifestivalen. Ok, rätt låt vann faktiskt denna gången enligt mig och Carolin. Jag hade stora problem att dricka mina drinkar så fick shota lite vodka. Vodka *hjärta* Janni.. not...


Vi drog in till stan och sjöng lite Karaoke och drog sen till Tivoli och dansade till klockan två ungefär. Carro skulle jobba idag så vi drog hem vid tidigt, men av väldiga missförstånd så när vi var hemma var Stoffe på tivoli. Med nycklarna. Jag som sa till Tobbe att två skulle vi ses utanför Carro. Han var väl lite smått irriterad kanske. Men det gick över. Vi hämtade dem och gick hem med Carro som nästan kastade ut oss. hehe


Köpte kebab till pojkarna och så gick nog Stoffe hem sen. Vet inte.. jag var lite irriterad på Tobias. Han var inte snäll mot mig igår om jag ska vara ärlig. Men jaja.. jag visste jag skulle få pizza dagen efter så vi gick hem.


Jag var fortfarande mätt när vi somnade. Fy fan säger jag bara.


Nu blir det film strax  efter jag käkat färdigt min ostsnitzel.


puss!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards