jANNi    |♥|

Alla inlägg den 23 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2008 21:51


Let me break the ice
Allow me to get you right
Once you warm up to me
Baby I can make you feel
[hot, hot, hot, hot]
Let me break the ice
Allow me to get you right
Once you warm up to me
Baby I can make you feel
[hot, hot, hot, hot]

It feels kinda good...

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2008 21:00


Vad glad jag är nu!!



Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2008 18:00


come to bed don't let me sleep alone.

Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2008 15:45



Nu har jag tänk  på om jag verkligen kan skriva det vad jag känner här inne..


Förlåt mig för igår och idag först och främst! Jag hade faktiskt inte någon rätt. Jag vet bara inte hur jag ska vara mot dig. Du är för svår att läsa.


Jag tycker om dig Tobias!! (A)


Hör av dig gullet!



Av ♥ Janni ♥ - 23 mars 2008 15:00

Tja!


JÄVLAR! Fy fan vad jag är överlycklig över helgen. Helvete vad KENT var bra igår! Jag vill se dem igen. De valde verkligen helt rätt låtar och fan vad de var apbra! Fan vad mycket nostalgi det blev så gamla låtar! Så jävla bra! De avslutade med Mannen i den vita hatten! Såklart!


Ok... helgen började inte så bra och slutade inte så bra om jag ska vara riktigt ärlig.


Jag åkte till jobbet och mamma sa att jag så bakis ut! Tack för den, men ok jag var mega trött. Mitt i allt när jag stog och bakade chokladbollar förlorade jag synen på mitt vänstra öga och det började flimra. Shit, tänkte jag... nu får jag migrän. Och jag hade rätt! Jag var tvungen att gå hem och sova i två timmar med öronproppar. Jag tänkte att hela dagen var förstörd! Men när jag vaknade så mådde jag rätt så bra så jag kokade lite kaffe och duschade. Men jag tänkte jag hade åkt till Malmö i vilket fall som helst.


Jag åkte hem till Carolina. Vi åt allihopa [Carolina, Patchi, Simon, Caroline och jag] pizza och gott var det. Jag hade inte ätit något på hela dagen ju. Jag sminkade mig eftersom jag inte hade hunnit det hemma och sen drog vi nästan direkt.


När vi gick ner till knutan började Carolina skämta om alla emosarna som skulle vara och kolla på Kent. Hon sa "men herregud det är ju inte skärtorsdag...!" Ha ha ha ha!


När vi kom till Baltiska så skrek jag till Carolina "Kolla dina emovänner är här!" "Det är inte skärtorsdag idag mina vänner." Då började Caroline att skratta och sa "nu fattar jag!" Jag utbrast i ett megaskratt... det var lide pinigt! :P


Vi kom in och där stod vi i en timme tills att de urdåliga Familjen kom på scenen. Aldrig mer! Gå och dö förhelvete! Blööööö! Sen kom Kent på scenen! Och jävlar, jävlar, jävlar! :D När som helst grabbar... när som helst! Vi hamnade ungefär tre, fyra meter från scenen. Vilket var najs!


Mitt under koncerten så tände en brud en cigg mitt framför Carolina. Det skulle hon aldrig ha gjort. haha! Carolina försökte norpa den hela tiden och hon bruden bara "ta det lugnt!" I helvete heller. :)


Jag kommer bara lyssna på Kent hela veckan känner jag. De är fan tusen gånger bättre live alltså! Jag är så kär! KENT, KENT, KENT!


Men fy fan vad trötta vi var när vi kom hem. Ingen utgång för någon heller, utan vi gick till Petters och köpte varsin hamburgare. Jag tog med min hem och åt den där. Så jävla god! Med allt i! Gud, vad jag var trött och grinig och var lika kall som en isbjörns anus! Jag vill ju bara hem...


Förlåt mig!


Musik: Kent - Columbus!!!!!!!!!!!!!!!!!


pussar!




Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards