jANNi    |♥|

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2008 23:00



Så skönt det känns nu.


Det är äntligen över.



 Aldrig mer.



[We'll kodak the moments one by one. I guess that's how the future is done.]

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2008 22:00

Tja!


Atschou... ["... jag bryter ihop."] Jag har nyst över femtio gånger idag med! Det sägs att det ska vara en njutning för kroppen att nysa och att man är medvetslös i en sekund. Men om det är sant vet jag inte.


Idag åt jag hemmalagat. Gottigott! Och har två middagar över. Det är najs... ingen korv här på långa vägar!!


Musik: Snoop Dogg feat. Robyn - Sexual Eruption [remix]


Håller på att kolla The Bourne Identity... det var inte så bra, men ska kolla färdigt på den strax. Måste.


Aj miss jo...


pussa!

Av ♥ Janni ♥ - 25 mars 2008 20:00

Tja!


Alltså... jag mår fan aldrig bra. Nu har jag fått världens förkylning. Jag mår verklgien fucked up!! Tacka gud, att jag har världens goaste kolleger som ställer upp för mig. Tack Carolin. Du är min engel!


["Det är något annorlunda med Janni idag.." - Fia, när hon kom till jobbet och stod och snackade med Carolin innan jag skulle åka hem. Det som var annourlunda... Jag hade inget smink. Fast hon sa inget om mina icke existerande glasögon, haha! Killarna på Donken var ju absolut bäst på att se vad det var som var konstigt med mig :D].


Back...


Imorse när jag vaknade kunde jag inte svälja. Jag låg till klockan fyra och kunde inte somna. Varför!? Näsan rann, men den var ju täppt! När jag gick upp var jag verkligen en zombie som kisade för hon såg ljuset. Men i vilket fall som helst så när kissade kände jag att det tryckte på magen och jag spolade snabbt som fan och satte mig och spydde. Tur som det var så kom det inget, men shit vad jag kallsvettades! Varför mår jag illa om mornarna alltid!?


Tänk om du hade kommit? Lagom till sommaren. Gud, vad härligt.


Jag åkte till jobbet och jobbade till runt två sen åkte jag hem efter jag varit på apoteket och köpt mig lite piller. Väl där hemma satte jag på datorn och kände direkt. Sängen bums! Så där sov jag i tre timmar, tror ni inte jag mådde ännu mer kasst när jag vaknade! Jag tog två Ipren och satte mig i soffan med täcket på mig och Vince i knäet. Jag käkade det jefla påskägget jag fått från jobbet. Carolin du kan ta det. Det sög balle. Inget gott. Vem har så dålig godissmak liksom.


Musik: Peter Sommer - I morgen er alt muligt


Nu vet jag inte om jag orkar laga mat. Tog ut köttfärsen och måste laga den.. helst idag... Kan inte någon komma och pyssla om mig!?


...nej, nu ska jag fan laga mat annars blir det aldrig gjort!



poss!



Blev ännu en egobild idag! Men jag var tvungen, klaga nu inte. :D



Jag älskar dig gumman! <3


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards