jANNi    |♥|

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 22:52


Nehe, det verkar ju inte bli bättre än såhär... Godnatt och sov så gott!





Jag vill att du värmer mig som du brukar göra...

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 22:14


Jag blir ju fan galen här!!!


Det är försent för en film och för tidigt för sängen. Gullet sover och inte en enda vettig person på min msnlista. Palla. Jag kan ju städa, men nej. Jag är sjuk. Så ska inte anstränga mig, bara någon ville prata med mig. Om allt. Om inget. Vad fan som helst!


ohhhhhhh....


Musik: Kent - Socker

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 21:40


Här har vi de rosa "snäckorna" en på varje sida av dörrkarmen, mina fina fejk lotusar also in pink och till sist min fina rosa krysantemum. :) favoriten som vanligt också! Det kommer mera blommor. Jag har minsann gått och blivit blomgalen. Om ni undrar vad jag har stoppat i mina värmeljushållare där vänster på sista bilden så är ni välkomna att sitta och sortera smartiesen som finns i McFlurryn på McDonalds som jag har gjort. Lila & Rosa of course. :D



Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 19:00

 Tja!


Jag har nog fått tillbaka min feber, jag som mådde så himla bra idag! Och dessutom kan jag inte träffa gullet idag för han har blivit smittad av mig i helgen så nu ses vi inte på över två veckor... skittradigt ju. :( Jag köpte ju till och med stjärnor som vi skulle krängt ikväll. Jag ska strax sätta mig i soffan... ensam och kränga lite stjärnor! :D


Fresta...


Imorn blir det bia för hela slanten, äntligen har vi fått fram en dag som passar alla eller ja, båda. Halv sju ska jag och min "svägerska" på bio och se "Morgan Pålsson - Världs reporter". :)


Idag hade jag så mycket att göra att jag inte hann städa det jag skulle. Så jag måste städa extra mycket imorn. Men det gör inget, tror jag. Vi fick nya priser idag så jag har skyltat om hela dagen till jag gick hem ungefär. Nu gäller det bara att hålla sig till rätt priser, men det blir nog inga problem.


Efter jag hade slutat så hade jag sedan innan bestämt att jag skulle köpa den jefla fucking [oj, ursäkta mig!] vasen som jag har kollat på i två månader nu. Det allra bästa var att jag fick den för hälften alltså två hundra pengar. Det skulle tydligen bli rea imorn så sa Marcus [jag tror inte jag uppfattade vad han hette första gången vi träffades, ja.. alla är ju inte så bra på namn ellerhur!?] att jag kunde få rea idag om jag ville. JA TACK! Jag bjuder dig på kaffe imorn mannen! ;)


Efter det köpte jag lite fler blommor som jag hade köpt för ungefär en månad sedan på DiModa. Jag kan ju säga att här är skitmysigt nu och ännu mysigare ska det bli! Ska fota senare tänkte jag. :)


Jag tog bussen till Väla där päronen hämtade mig och vi körde till Flowerteam och jag köpte lite blommor. Dessutom köpte jag två stycken fiskelinor med rosa snäckskal på. Det är väldigt svårt att förklara så ska fota dem med. Jag ska köpa ännu fler blommor hade jag tänkt mig. :) Kanske köper två snäckskal till, till köket. Just nu har jag dem mellan hallen och vardagsrummet. Gemytligt.


Nu kallsvettas jag och jag kom på att jag har missat Glamour. Det är min mammas fel alltså Jag har inte sett Glamour på år och dar, men nu har jag börjat kolla. Jag som inte ens använder min tv. :( måste sluta, men det är lite spännande.. Precis som förr, tänka sig att de hänger med fortfarande [kommer ihåg när jag inte ens kunde engelska så satt jag och mamma på early nittiotalet och kollade på Glamour.. tror ni inte jag var lite jobbig eftersom jag hela tiden frågade "Varför gör hon så?" "Vad sa han nu?"] och Taylor är ju tillbaka från döden och ska precis in i finkan för "mordet" på Thornes fru Darla... här gifter sig alla med alla. :)


Nog om Glamour...


Musik: Takida - Curley Sue



pussis!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards