jANNi    |♥|

Alla inlägg under mars 2008

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2008 18:30

Tja!


Åter till vardagen då ja... Så jag hann inte skriva något igår. Jag fick visst en besökare. Det var lite otippat, men mycket mysigt.


Fuck mig.. Jag ska hålla käften stängd från och med nu. Det var apmycket igår och idag på jobbet. Fick jobba över båda dagarna, men det är ju bara bra för mig! :P


Alltså är det bara jag som tänker så här när jag säger att man lämnar inte en servering kvar över fem när baren/caféet stängt fem. Det är så jävla respektlöst, jag hade bara sånt god lust att skrika stick och brinn era jävla idioter. Men "snäll" som jag är så städade jag bara runt om dem och lät dem sitta kvar. Tollar!


Semestervacation! Wohoooo! One week och skiiiiiiiing. Hur många i är det i skiing? ;)


Jag var en runda på väla med Fialotta igår också. hon skulle handla present till sin lillasyster och jag skulle handla linsvätska så en snabbis fick det allt bli.


När jag kom hem så städade jag lite och så blev klockan mycket. Jag menar hon var ju över sex när jag kom hem!! Så jag hann inte så mycket för sen kom ju gullet och hälsade på mig. Det var mycket trevligt för annars hade vi inte sett på länge. Vilken hade sugit BALLE!


Det blev The Bourne Supremacy, tror jag tvåan heter. Han försökte fixa min mp3, men det gick inte. Är det inte det man har killar till sa jag!? Ellor har jag fel... Det enda som kom ur han mun var repliker som "oj, vad gör jag nu?" "oj, så ska det nog inte vara.." Jag trodde fan han skulle pajja min dator!!


Det var rovdjuret på Tv så vi kollade på det till vi näääännäääde. Sen var det upp tidigt imorse. jag nästan drog upp sötnöten ju. Han ville nog allt sova vidare. Frulle och sen bussen till bussen till jobb. Ja, som sagtvar där apmycket att göra..


Nu sitter jag här och degar lite. Har hämtat resväskan från mitt förråd som mamma och pappa ska ha så jag får den som de har hemma. Sen ska jag över till Caroline och lämna av mig mina småttnigar!!! Med instruktionsboken till då såklart. ;)

Synd om Caroline för hon är hemma själv med de små jävlarna idag. Så jag tänkte att jag stannar där ett tag innan jag drar så ungarna inte känner sig allt för övergivna!


Näe, aj have som packing todo!

See you later!


kisses!

Av ♥ Janni ♥ - 29 mars 2008 18:00


Då...


Nu...


Bloggen fungerar idag i alla fall. :)


Just nu känner jag mig så himla glad! Jag har världens bästa vänner! Flickor, jag älskar er så mycket. Ni har hjälp mig igenom så mycket ska ni veta. Jag kan inte säga något än, men ännu en person gör mig så glad för tillfället. Denne kommer jag sakna nu när jag är borta faktiskt. Det trodde jag icke när vi träffades.


Jag har det inte svårt längre. Ärligt. Men du kommer alltid vara min bästa vän och nu är jag stolt och lycklig över att få ha haft dig helt för mig själv!! :) TACK! Jag älskar dig så för allt du gjort för mig.


Musik: Evanescence - My Immortal



Isen har äntligen smält... och du är inget minne som jag ångrar.



Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2008 23:10


---------------------------------------------------------------------------------------------------


-----------------------------------------------damn----------------------------------------------


---------------------------------------------------------------------------------------------------


It’s been a while
I know I shouldn’t have kept you waiting
But I’m here now

I know it’s been a while but I’m glad you came
And I’ve been thinking 'bout how you say my name
You got my body spinning like a hurricane
And it feels like you got me going insane
And I can’t get enough, so let me get it up

Ooh looks like we’re alone now
You ain't gotta be scared we’re grown now
I'm a hit defrost on ya, let's get it blazin'
We can turn the heat up, if you wanna
Turn the lights down low, if you wanna
Just wanna move ya but you're froze up
That's what I’m saying

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]


So you warming up yet?

You got me hypnotized
I’ve never felt this way
You got my heart beating like an 808
Can you rise to the occasion
[Ahh]
I’m patiently waiting
[Ahh]
'Cause it’s getting late and I can’t get enough
So let me get it up

Ooh looks like we’re alone now 
You ain't gotta be scared we’re grown now

I'm a hit defrost on ya, let's get it blazin' 
We can turn the heat up, if you wanna

Turn the lights down low, if you wanna 
Just wanna move ya but you're froze up
That's what I’m saying

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]


I like this part
Ho

It feels kinda good
Yeah
Woo!

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]

Hot



Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]

Let me break the ice

Allow me to get you right

Once you warm up to me

Baby I can make you feel [hot, hot, hot, hot]




[Britney Spears - Break The Ice]



It's Britney bitch!

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2008 23:00

Tja igen!


Såg precis på Insider... Jahapp, nu ska jag köpa mig en fucking lampa så jag kan se alla mina proteinfläckar i köket! Det hela var fan bullshit! Dessa två kvinnor har helt utan tvekan fått stå för en totalrenovering av sina gamla lägenheter. En totalrenovering som redan var planerat innan de båda flyttade ut ur dessa lägenheter. En sanering kostar inte 400 000 kr! Inte en fet jävla chans någonstans! Sug på den.


Angående topless är jag helt neutral. Vill man så vill man. Inget mer med det. Jag bryr mig ärligt inte.


ska strax sova hade jag faktiskt tänkt mig. Antingen tar jag mig ett bad innan eller så orkar jag inte det idag. Upp tidigt imorn med, men det blir nog en soft dag tror jag. Dessutom är det lov, var fan är folket.. ja inte på Familia alltså!


Musik: Britney Spears - Break The Ice



pussen!

Av ♥ Janni ♥ - 27 mars 2008 21:40

Tja!


Jahapp... ingen Tobi idag hellor. Jefla pokerskit. :( Verkar inte som om vi kommer kunna träffas denna veckan after all. Sjukt tradigt.


Idag var det upp tidigt och gud, vad jag hade sovit såååå gott. Jag brukar inte kunna vakna så bra som jag gjorde imorse. Ska lägga mig tidigt idag igen har jag bestämt. Det är ju den sista 9 - 16 dagen på ett tag. På lördag börjar jag ju klockan tolv. Det är najs! Att köra med "Jostick"!


Idag fick jag ett lidet sms av min älskling som frågade om jag var sugen på att shoppa! Alltid sa jag. Så jag gick väl vid tre ungefär och åkte ner till stan som var mitt under stekande sol! Så skön väder vi har just nu. De säger att våren kommer efter helgen. Bra att man kommer hem till "sommaren", ja, sommaren blir ju inte mycket bättre nu på senare år. :(


Jag och Carolin började vandra och babbla skit som alltid. Jag har alltid så jävla kul med dig! När som helst sötis. Ibland avslutar vi varandras meningar och det händer oftare. Ok, det tycker jag är lite skrämmande. Men sen vi  till och med börjat jobba ihop efter att vi kännt varandra i runt sex år så ja... man blir ju lite knäpp. 


Vi hittade båda långa skjortor och vi var mycket nöjda med den lilla shoppingrundan vi fick till, fast jag inte skulle köpa något. Inte ens Carolin kan stoppa mig när jag vill åt något! Hon vågade inte slå mig på fingrarna. Hon säger bara snällt.. "men du skulle ju inte ha något...?" Men så säger jag ju varje gång ellerhur!? :P


Jaja, nog om våra shopping beskymmer... [ok, jag slänger pengarna i sjön, men Carolin hon är mycket snål. Kanske ligger i namnet.] ;)


Jag har krängt både godis och popkorn, [som by the way smakar röv och rumpa på sf!] men på något konstigt vänster är jag hungrig. Filmen då? Den var bra. Inte jätte bra, men inte dålig. Den saknade bara det där lilla asgarvet. Visst vi småskrattade under filmens gång, men klicket fanns inte riktigt som på HippHipp. Tänk om det kommer en film och Tiffany, då är jag fan på!! "Skönhet kommer inifrån, och inte från den här lokalen!!" - Tiffany på Viktväktarmöte.


I alla fall...


Efter filmen gick vi och kissade, Caroline pissade på... äh, menade passade på att kissa när jag ändå var aspinkig och hoppade rundor till dassadörren... [jag lyckas alltid bli kissig i de sista tio minutrarna, slår fan aldrig fel... en gång var jag till och med så kissig efter en sen föreställning att jag mutade tjejen på 7/11 att låta mig gå på toa för 20 kr!!!]. Vilka skabbiga toaletter biograferna har i Helsingborg kom vi fram till.


Vi åkte hem och snackade HippHipp hela vägen, så jag skulle med upp och låna boxen. Kanske blir det lite MövenpickChoclateChip ikväll eller? ;)


Nu då... jag är fortfarande nöjd med både skjortan och alla blommor! Längtar tills nästa gång jag ska handla blomster = danska, för er som inte visste. :)


Mat..?


Hoppas kaffet smakade! :D


Musik: Cary Brothers - Ride


Pussa!



(A)

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 22:52


Nehe, det verkar ju inte bli bättre än såhär... Godnatt och sov så gott!





Jag vill att du värmer mig som du brukar göra...

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 22:14


Jag blir ju fan galen här!!!


Det är försent för en film och för tidigt för sängen. Gullet sover och inte en enda vettig person på min msnlista. Palla. Jag kan ju städa, men nej. Jag är sjuk. Så ska inte anstränga mig, bara någon ville prata med mig. Om allt. Om inget. Vad fan som helst!


ohhhhhhh....


Musik: Kent - Socker

Av ♥ Janni ♥ - 26 mars 2008 21:40


Här har vi de rosa "snäckorna" en på varje sida av dörrkarmen, mina fina fejk lotusar also in pink och till sist min fina rosa krysantemum. :) favoriten som vanligt också! Det kommer mera blommor. Jag har minsann gått och blivit blomgalen. Om ni undrar vad jag har stoppat i mina värmeljushållare där vänster på sista bilden så är ni välkomna att sitta och sortera smartiesen som finns i McFlurryn på McDonalds som jag har gjort. Lila & Rosa of course. :D



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards