jANNi    |♥|

Alla inlägg den 1 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 1 april 2008 21:00



Have you heard?

Have you tried to understand?
It´s all right
It gets easy on with time
How are you?
Are you ever comming back?
I´ve changed
And I´ve realized I was wrong

I was wrong
Now I´ll never see your face, anymore
Oh my love,
I´d give anything for one more day with you

I´m getting through
Wish you felt the way I do
I´ve changed
And I´ve realized I was wrong

I was wrong
Now I´ll never see your face, anymore
Oh my love,
I´d give anything for one more day with you

I was wrong, I was wrong
Now I´ll never see your face, anymore
Oh my love,
I´ll do anything for one more day with you
I´ll do anything for one more day
I´d give anything for one more day with you



[Vast - One More Day]

Av ♥ Janni ♥ - 1 april 2008 17:30

Tja!


Sådärja.. har åkt hela dagen från nio till nästan fyra med ett lunchstopp som var grillade mackor med ost, skinka, tomat och senap. Skitgoda var de! :D


Så idag var vi uppe halv åtta till skillnad från igår där vi gick upp lite efter nio. Vi skulle ju på skidskola alla tre så vi körde till Sälentorget. Där träffade vi Calle som var riktigt het han. WOW, säger jag bara! Men Tobias! Du är fortfarande hetare! ;) Vi körde rakt på att åka två åk i "Thomas" backen så han skulle veta vart vi låg. Han gav oss massor med bra tips och nu går det mycket bättre. Ärligt talat. Känns inte lika mycket i låren. Alltså ingen träningsvärk i benen denna gången. Mycket bra säger jag! :) Och Calle var ju bara 86:a!!! Jag hade gissat på 82:a. Den hade han fått många gånger säger han själv.


Sen fortsatte vi åka tills mamma inte ville mer så vi åkte skidor till bilen och så körde vi tillbaka till Högfjället där vi skottade balkongen som vi måste klättra ut genom fönstret till. Bara för att de tagit bort handtaget under vintersäsongen!? eh!!!!! Jaja, vi kommer ut ändå! :D


Jag och pappa åkte ut här i backarna i en och en halv timme ungefär sen åkte vi till Högis och var på afterski ett tag. Lite mindre folk idag, men det kommer till helgen hoppas jag på!! Det blir rätt bra drag här sägs det.


Nu ska vi laga mat, kalops som mamma gjort innan. Vi äter bara förlagad mat. Jag som är så sugen på Lammstek och potatisgratäng och inte kalops... Till helgen kanske.


Oh, just det. Vädret... det har bara varit kanon hela dagen! SOL! och så varmt. Känner fräknarna poppar fram lite här och där. Känns så skönt så! Men jag saknar min älskling så mycket. Och hon saknar mig!!! ihhh! :)


Hade lite funderingar på om man skulle åka ett par par nästa vinter. Hon var sugen och Sandra även så. Ska bara fråga Jenni. Men tror dock inte deras respektive kan åka skidor. Men det är ju därför det finns skidskola. Bara med bokar med Calle, för han var jävligt soft och bra lärare. Han fick till och med min envisa pappa att ändra sig. Säger bara det till de som vet att det kan vara mycket svårt.


Näe... gud, vad jag känner för att krama Tobias!! (A)(L)


Musik: Britney Spears - Radar


pussisar!


ps. och jag som hade tänkt att lura er alla att jag brutit benet idag. Men jag fick inte för mamma för då kommer jag göra det definitivt säger hon! :P så hellre det säkra före det osäkra i detta fallet. april april!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards