jANNi    |♥|

Alla inlägg den 5 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 5 april 2008 14:00

Tja!


Jisses, jag är så trött idag!


Igår var det rätt bra åk på morgonen, men efter lunch blev det blähäigt. Så det var tidigt hem och duscha. Jag orkade inte med på afterski så jag degade hemma istället. Grannarna hade i varje fall fest igår kväll, det hördes! :D Dunka dunka där nere. hähä


Jag somnade med datorn på inatt med. Jag vilar bara huvudet lite och sen är jag väck. Har varit jättetrött hela dagen idag och somnade nästan i bilen på vägen hem från Lindvallen. Igår spelade de Dansa På Min Grav med Bosse och idag Musik Non Stop Med Kent. :D


Imorse var det strålande sol, men backarna var bara is. Jag hatar att åka på is! Det går inte. Jag bara kasar fram. O.o  Ok, sen blev det ju fan puckelpist... mina ben klarar inte av det. De är inte så starka! Men vi åkte till tolv iaf och sen åt vi på Donken faktiskt. Det var dock inte "ski-in" Jag gjorde mig en specialare. ;) Fast jag inte fick av mamma. :D Fy, vad äckligt mätt jag blev! Urk... nu blir det inte Donken på en månad igen dådå! :) 


Nu är jag hemma och ska nog vila lite. Ja, jag kommer ju somna i vilket fall som helst så lika bra. Orkar inte åka ut och åka en timme till. Löne. :D


Ha det wunderbaum! ;)


pussa!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards