jANNi    |♥|

Alla inlägg den 11 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 11 april 2008 17:15

Tja!


Igår var jag jätte nyttig, tyckte jag. Utom när jag åt den megaglassen! :D Jag var ute och gick i 1½ timme med Caroline och Maja [gud vad Maja inte tycker om bilar!]. Det var ju bara så himla fint väder så det var inte sant!! Sen åt vi paj och sallad! Det var mycket mättande.


Idag var inte lika fint väder och inte en bra dag på jobbet heller. Jag brände den sista baljan med popkorn! Jag som hade stenkoll liksom. o.O Jag pratade med chefen samtidigt med och det var ju skoj. Kortmaskinen hade strulat hela dagen igår och den gjorde det samma när My skulle stänga. Som tur var så pillade jag lite med den och sen fick jag ut dagsrapporten som missades igår. Tackolov!


Nu blir det inget mer poppade för min del! Det var en man som kom och frågade om vi hade popkorn. "Nej, tyvärr inte just nu.." "Varför inte?" och nu började mitt tålamod att tryta "För att de är brända!" "Jaha, och varför har du bränt dem...?"  "För att det var skoj!!" Alltså, jag fick nästan spel på honom!


In i duschen! :D


Musik: Adam Tensta - My Cool


pussar!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards