jANNi    |♥|

Alla inlägg den 13 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 13 april 2008 18:00

Tja!


my sexual eruption is now over... I hope it comes again.


Så kul jag hade igår. Jag visste inte ens om jag kunde gått ut eftersom ingen kunde tydligen. Men jag fick följa med till en av Carolinas kursare. De var så trevliga! Vi åkte ner till Utposten och gick till PL13 och  sen Tivoli. Kanske inte i just den ordningen dock. Träffade Lazaros med som följde mig hem. Jag fick inte gå själv genom kyrkogården. Ok, han däckade i sängen när vi kom hem så jag satte mig i soffan och käkade en macka. Det var inte gott. Sen vaknade han och åkte him till sin fjälla. :) Han var min bodyguard igår! *hehe*


Idag vaknar jag och känner mig fortfarande onykter. Ok, det var jag för klockan var sju på morgonen... somnar om och vaknar halv tolv så jag går upp och gör mig i ordning och åker till jubbet.


Som jag mår idag. Inte kardemumma här inte. Tänkte jag skulle ut och ta en lille promenad i det fina Helsingborgs vädret. :) Vi hörs säkert senare när jag inte är så jefla segisboll!



Pussar!










Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Skapa flashcards