jANNi    |♥|

Alla inlägg den 17 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2008 20:19


I wanna tell ya this

This is all I can say
This is all I have
By the grace of god
By the grace of god
You know you know you know I am
How bitter fucking sweet
How bitter fucking sweet it is
I wanna tell ya this
And this is all that I can say
This is all that I can take
This is all that I can give

I wanna tell
I wanna tell ya
This is all I have
And I wanna show
I wanna show ya
Everything I have
And I wanna tell
I wanna tell ya
This is all I haaaave
This is all I haaaave

How bitter fucking sweet
How bitter fucking sweet it is
I wanna tell ya this
And this is all that I can say
This is all that I can take
This is all that I can give

I wanna tell
I wanna tell ya
This is all I have
And I wanna show
I wanna show ya
Everything I have
And I wanna tell
I wanna tell ya
This is all I haaaave
This is all I haaaave

oh oh oh oh oh......



[Tiger Lou - All I Have]

Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2008 20:00

Tja!


Idag var jag apan i buren som vi kallar det på jubbet. Verkligen utstirrad och pekad på. Men jag har svurit av mig redan och så jag är så jävla fucking happy över mina nya plagg. Marimekkos designs satt som gjutet på min kropp. Till och med de långa klänningarna. Underbart! Men inte för min ekonomi.


Jag tänkte att jag skulle börja nu. 500 eller 1000 situps om dagen så har jag mer än en månad på mig att få bort det ytterst lilla fläbbet som jag har på min mauge [som vi säger här nere i skåneland]. Eftersom jag inte är tjock så känner det viktigt att jag poänterar det så ni inte tror jag har gått och blitt galen! Jag lovar. :D


Musik: Kent - Mannen med den vita hatten [sexton år senare]


Idag har jag varit duktigt och verkligen vårstädat allt utom min klädkammare och skåpen. Tur som det är så har jag imorgon på mig med. Eftersom jag är ledig. Ni anar inte hur jag har längtat. Oj, jag låter knäpp. Men jag är sån som gillar att ha det fint och städat. Men nu hade jag inte städat på evigheter. Över en vecka sedan och min nya dammsugare är väll sådär... För er som har katter så fattar ni hur mycket katthår här var. Urk och fy vad äckligt här var! Men inte nu mer! Tack och lov.


Nu har jag ätit grillad kyckling och potatissallad. Det var bara så jävla underbart gott!


Nu blir det dega hela kvällen! Finemang.. kanske lite kräng också! :)


puss&kram!




Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2008 11:35


Jag är född i en spökstad
där alla vet att jorden är platt
Jag växte upp i en spökstad
där torget blir ett slagfält varje natt

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör?

Jag har sålt min själ till ett bolag
som aldrig kunnat skilja rätt från fel
Jag blev kär i en spökstad
du, du, du gör mej hel

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör

som sångerna vi hör
som sångerna vi hör
som sångerna vi hör

En dröm för dej,
en dröm för oss som längtar
efter nån som håller om oss hårt
En lögn för mej,
en lögn för oss som väntar
på svaret som ni aldrig kommer få
Tror du att kärlek är som sångerna vi hör

som sångerna vi hör
som sångerna vi hör
som sångerna vi hör



[Kent - Spökstad] - jag önskar att de hade spelat denna. Får se om de gör det i sommar! Jag ska se dem den 23 juli på sofiero! <3

Av ♥ Janni ♥ - 17 april 2008 11:25


"A day well spent, gives a good night sleep. A life well spent, gives a happy death." - Leonadro Da Vinci



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards