jANNi    |♥|

Alla inlägg den 21 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 21 april 2008 22:22


The walls are closing in, I'm falling

The streets are filled with lies, I'm lonely


This is my heart, the time is out of reach I'm sinking

This is why I promised to be near you

But the time is set to be ending

I told you why, I'm a stranger inside

I told you why, why the palm of my hand are closing


Making me fall, this is why I can't stay with you

Making up for love, this is why I can't forget

Making up for all the ways I tried

Making up for love, I'm running home for shelter...



[Aven - Making Me Fall]

Av ♥ Janni ♥ - 21 april 2008 22:05


Jag mår jättedåligt när jag är med dig...

Av ♥ Janni ♥ - 21 april 2008 20:00

Tja!


Så det blidde ju ingen Staffanstorp igår då då. Istället såg jag matchen och sen trillade Elle in för lite kräng och kolla tv. Det blev Pretty Woman och Skönheten & Odjuret II. Gick i säng sent och vaknade elva när hennes telefon ringer. Oh, tryck av den tänkte jag! Skittrötta var vi för Maja skrek och hade sig hela natten.


Vi käkar frulle och åker hem till henne och så byter hon om etc... Sen tar vi bussen till Väla.. och shoppar lite. Jag har köpt lite fina saker idag faktiskt. Vi har säkert åkt buss i en och en halv timme totalt idag! Helt makalöst, vi tog bussen från Väla till Skopunkten helt i onödan för jag hittade nada. :(


Men jag köpte två stycken ljushållare till vardagsrums fönsterna, jättefina! En vit urgullig klänning också inne på indiska. Så mycket mer jag ville köpa! Allt! :D Sen Janni... sen...


Sen köpte jag en ny lampa eftersom Maja krossade den andra. Samtidigt köpte jag två små vaser på Ikea som jag nu har mina två fina blommor i en vit och en rosa.


Oh, att inte ha en egen kamera är skam. Men jag är lite snål när det gäller vissa saker. Så jag ska låna mammsens snart! Innan blommorna mina vissnar. Jag köpte en ny Orchidé med i grön. Gillar verkligen de gröna, den andra har ju slutat blomma så jag bytte dem och satte den "oblommiga" i köket istället. Mycket fint blidde det hela.


Sen köpte vi glass och satte oss i solen utanför Väla. Så skönt! Sen åkte vi buss igen ner till mitt föräldrarhem ungefär och fotade lite. Länge sen nu ju! :D


Men sån kul dag jag haft idag! TACK! <3


Nu ska jag dega i soffan snart!


Musik: Röyksopp - Alpha Male

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards