jANNi    |♥|

Alla inlägg den 22 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2008 22:50


Ville bara skriva en rad till dig.


Tack för att du finns! <3

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2008 21:00


I en film ser jag regnet falla upp mot dig
Och jag ler
För du blir min räddning

I en dröm sjöng du sånger på mitt rum
Jag var sjuk, som du
Och du kallade mig älskling

Mina tankar är så klara nu
Alla frågetecken slätas ut
När bomben faller vill jag vara där du är
Vår hämnd blir ljuv


Vi mot världen
Vi mot världen igen
Vi mot världen

I en park någonstans i Köln när vi går som i trans
Du är tyst
Jag har lögnen på tungan

Jag har brutit alla löften som du höll
Men jag gör vad jag kan
Förbli evigt unga

Och i gruset låg en fegis kvar
När mina glasögon just sparkats av
Gav jag ett löfte som jag skäms för än idag
Våra hjärtan slog lika hårda slag

Mina tankar är så klara nu
Ni kan släppa den där bomben nu
Över axeln ser jag pärlband av blåljus
Vår hämnd blir ljuv

Och det var vi mot världen igen
Vi mot världen igen
Det var vi mot världen igen
Vi mot världen igen
Det var vi mot världen igen
Vi mot världen igen



[Kent - Vi mot Världen...]

Av ♥ Janni ♥ - 22 april 2008 18:30

Tja!


Nu är jag helt jävla slut i burken. Idag var det ju underbart väder och så jobbar jag hela dagen. Kom hem klockan fem och tog katterna med mig ner ut på gräset här utanför men en filt direkt! Vince satt i kattburen hos mig nästan hela tiden, men Maja, ja hon skulle ju såklart springa rundor [vad hade jag liksom trott o.O] hela tiden. Lite jobbigt det faktiskt. Fick inte gå någonstans med henne heller eftersom han började gråta verje gång jag gick. Efter en stund gick jag upp med dem och drog ner själv moch pillade in lurarna och solade ett tag. Är uppe nu, men vill ner till stawn och ta en öwl idao. Så skönt! Jag vill ha sommar nuuuuuuuuuuu! Jeee... ;)


Annars då. Ja... jubba jubba... tråka tråka.. ellor som man säger "chuck chuck".. ellor "skynda kusin, jag är hungrig!"


Musik: Kleerup feat. Titiyo - Longing For Lullabies.. den går rätt ofta! :D

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards