jANNi    |♥|

Alla inlägg den 24 april 2008

Av ♥ Janni ♥ - 24 april 2008 21:30

Tja!


Om jag hade vetat hur jag har det nu för ett år sedan hade jag:


  • Åkt till USA och shoppat bort alla pengar [är för snål när jag ser att sparkontot växer].
  • Jag hade inte tagit semester i Augusti [vädret sug iofs hela sommaren].
  • Jag hade solat mer [var på stranden max 5 gånger].
  • Jag hade läst fler böcker [hann bara läsa tre stycken] för ag tycker faktiskt om det när jag väl börjat på en.
  • Jag hade inte köpt så jävla mycket onödiga saker som jag inte behöver, utan sparat mina pengar till annat.
  • Festat mer [ok, det blir nog lite svårt faktiskt, haha].

Så min heldag denna veckan är över. Jävlar vad jag har ont i fossingarna nu känner jag. Fotmassage någon?


Direkt när jag kom hem så ut med Maja en lite sväng rund gården. Hon är mycket nyfiken på allt, utom just människor. När vi gick tillbaka träffade vi på lite grannar som satt ute med deras katt på balkongen. Den ville ner till Maja. De var mycket trevliga!


Läste något mycket skoj i Extra idag...


"Telefonen, alltså det är ett jävla bra påhitt det du."

"Ja, han Alexander Graham Bell visste allt vad han gjorde."

"Vem!?"

"DU SKOJAR! Det var han som uppfann den!"

"Snacka skit! Det står ju Ericsson på denna!"

  

Haha, idag på jobbet så går där förbi två unga killar. Jag tittar och tittar bort. Kan inte låta bli att stirra igen, för de som killarna har på sig drar nog till sig lite blickar. De hade vars ett linne och varsin kjol på sig! Mouhaha! Jag kunde inte låta bli att skratta lite! :D De gjorde min dag alltså!


Jag och Fia satt praktiskt taget hela dagen i telefon med varandra. Jag hade ritat en bild så skulle hon rita en likadan efter min beskrivning. Till slut blev det en snögubbe med en widescreen på huvet. :D Mycket fin en också!


Nu så, jag är helt slut faktiskt... puh... ska ta av linserna och lägga mig i soffan hade jag tänkt! Tröööööööööött!


Utgång i helgen? Rebecka och Carro ville igen iaf. Får se om Fia tar sig in från Möhippan ellor inte. :) YaY!


bajbaj!





Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Mina Mollysar

Feedjit

Översätt bloggen

Besökare

besöksräknare

Statistik


Ovido - Quiz & Flashcards